Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Otwarta bankowość – poznaj nową usługę

25 czerwca 2020

Jak możesz zyskać pełen obraz swoich finansów w jednym miejscu, gdy masz konta w różnych bankach? Sprawdź Santander open – nowość w naszym serwisie i aplikacji mobilnej.

Santander open, czyli otwarta bankowość w Santander Bank Polska

Dyrektywa unijna PSD2, które weszła w życie w ubiegłym roku otworzyła przed nami nowe możliwości. Dzięki niej przygotowaliśmy usługę, która pozwoli Ci lepiej kontrolować Twoje pieniądze, nawet jeśli trzymasz je na kontach w różnych polskich bankach. Santander open opiera się na koncepcji otwartej bankowości (open banking) i pozwala na podgląd wszystkich Twoich kont bez konieczności logowania się do wielu banków.

Pamiętaj, że mogą być to jedynie rachunki płatnicze, które są dostępne online.

Korzyści otwartej bankowości

Dodaj konta z innych banków do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Zyskasz nowe możliwości, które pozwolą Ci być na bieżąco z Twoimi finansami. Nie musisz korzystać z wielu serwisów i aplikacji bankowych, aby sprawdzić, ile pieniędzy masz na kontach. Aktualne salda zobaczysz w jednym miejscu.

Santander open daje Ci nie tylko podgląd stanu kont z obcych banków, ale również dostęp do historii transakcji. Łatwiej zaplanujesz swój budżet, gdy historię wcześniejszych wpływów i wydatków masz na wyciągnięcie ręki w jednym serwisie i w jednej aplikacji.

Jak skorzystać z Santander open

Aby dodać konta z innych banków, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile. Zapoznaj się z instrukcją Uruchomi się w nowym oknie i przekonaj się, jakie to proste.

Co jeszcze warto wiedzieć o otwartej bankowości

Gdy zalogujesz się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, zobaczysz aktualną listę banków, z których możesz dodać konta.

Z Santander open możesz korzystać bez dodatkowych opłat. Za podgląd kont i historii nic nie zapłacisz. Usługa jest bezpieczna, ponieważ nie przechowujemy Twoich danych do logowania do innych banków. W każdej chwili możesz zmienić zdanie i odłączyć dodane konta, co spowoduje, że nie zobaczysz ich już w bankowości internetowej i w aplikacji Santander mobile. Później, jeśli chcesz możesz je dodać ponownie – nieograniczoną liczbę razy. To Ty decydujesz, jakie konta widzisz.

Więcej informacji znajdziesz na stronie o otwartej bankowości.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące usługi, sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań.