Odświeżone płatności mobilne i parkingi w aplikacji mobilnej
Już prawie 1,3 mln z osób korzysta z naszej aplikacji mobilnej! To powód do dumy oraz siła, która napędza nas do rozwijania aplikacji. W kwietniu wprowadziliśmy zmiany w aplikacji Santander mobile, z których już dzisiaj możesz korzystać.
Wprowadziliśmy zmiany w płatnościach mobilnych
Widok osób przykładających telefon do terminala płatniczego w sklepie powoli przestaje dziwić. Płatności zbliżeniowe telefonem na dobre zagościły w naszych zwyczajach płatniczych. Są nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne. Nie musisz się martwić brakiem portfela z gotówką, czy problemem z wydaniem reszty przez ekspedientkę w sklepie.
Dotychczas płatności mobilne wymagały dodania karty płatniczej do aplikacji zewnętrznego dostawcy (Google Pay na telefonach z Androidem lub Apple Wallet na telefonach z systemem iOS).
Od teraz, jeśli chcesz płacić zbliżeniowo telefonem, możesz dodać kartę płatniczą (debetową lub kredytową) do Google Pay lub Apple Wallet bezpośrednio w aplikacji Santander mobile. Pamiętaj, że możesz dodać klika kart, z których wybierasz tę, którą chcesz płacić.
Aby nowe rozwiązanie działało na Twoim telefonie, musisz pobrać najnowszą wersję aplikacji Santander mobile.
Zapłać wygodnie za parking w Warszawie
Jednak to nie wszystko. Mamy dobrą informację dla tych, którzy często poruszają się samochodem po ulicach Warszawy. W nowej wersji aplikacji możesz znowu wygodnie opłacić miejsce parkingowe w stolicy. Przypominamy, że ta funkcja dostępna jest też w innych wybranych miastach w Polsce.
Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji mobilnej, aby opłacić parking bez wychodzenia z samochodu:
1. Na ekranie startowym aplikacji wybierz opcję „BILETY, PARKINGI, TAXI”.
2. Przejdź do zakładki „Parkingi” i wybierz miasto.
3. Wprowadź numer rejestracyjny samochodu i wybierz strefę parkowania.
4. Pamiętaj, aby Twój pojazd oznaczyć winietą lub kartką z napisem „moBILET”.
Nowa wersja aplikacji jest już dostępna w sklepach Google Play i App Store.