Najlepsza jakość obsługi w placówkach bankowych w Polsce!
Wg 7. edycji rankingu Instytucji Roku organizowanego przez branżowy portal Moje Bankowanie: "Najlepszym bankiem pod względem jakości obsługi w placówce został Santander Bank Polska. Niezależnie od tematu, z jakim klienci przyszli do placówek, doradcy zawsze stawali na wysokości zadania.”
W rankingu oceniano głownie eksperckość doradców. Wyróżnili się oni na tle innych, umiejętnością przedstawienia – w zrozumiały sposób, różnic i zalet poszczególnych produktów, a także najkorzystniejszego dla klienta rozwiązania.
Poniżej lista 33 oddziałów z tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce!
1 Oddział w Bochni |
2 Oddział w Olsztynie |
4 Oddział w Radomiu |
1 Oddział w Dębicy |
1 Oddział w Ostrowcu Świętokrzyskim |
1 Oddział w Słupsku |
1 Oddział w Koninie |
2 Oddział w Sieradzu |
1 Oddział w Sosnowcu |
3 Oddział w Lesznie |
1 Oddział w Świdnicy |
6 Oddział w Szczecinie |
1 Oddział w Łodzi |
1 Oddział w Toruniu |
1 Oddział w Zielonej Górze |
2 Oddział w Łodzi |
Work Cafe w Warszawie |
2 Oddział w Katowicach |
1 Oddział w Pruszczu Gdańskim |
1 Oddział w Częstochowie |
1 Oddział w Tarnowie |
1 Oddział w Skierniewicach |
1 Oddział w Jeleniej Górze |
1 Oddział we Włocławku |
2 Oddział we Włocławku |
23 Oddział w Krakowie |
10 Oddział w Bydgoszczy |
5 Oddział w Gliwicach |
2 Oddział w Łomży |
4 Oddział w Warszawie |
1 Oddział w Kędzierzynie-Koźlu |
13 Oddział w Łodzi |
1 Oddział w Wołowie |
Tytuł Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce oraz Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych przyznawany jest, jeśli średni wynik z 4 fal badania wynosi minimum 80%. Santander Bank Polska utrzymał pozycję lidera i niezależnie od badanego produktu, osiągał wyniki przekraczające 90%.