Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Już ponad 2,5 miliona klientów aktywnie korzysta z Santander mobile!

4 maja 2023

Cieszymy się, że nasi klienci tak chętnie logują się do aplikacji mobilnej i codziennie jej używają.

 

Postanowiliśmy sprawdzić, z jakich funkcji Santander mobile korzystają najchętniej.

Zdecydowanie BLIK jest ulubioną formą płatności. Z tej wygodnej, prostej i bezpiecznej formy płacenia, korzysta już ponad 1,5 mln osób.

A inne możliwości

W Santander mobile ich nie brakuje! W aplikacji można też:

  • założyć lokatę mobilną,
  • odłożyć pieniądze na wybrany cel w Moje cele,
  • włączyć mobilną autoryzację, aby sprawnie i bezpiecznie potwierdzać transakcje,
  • zapłacić za parking, taksówkę, przejazd wybranymi autostradami, kupić bilety MPK, a także na wydarzenia muzyczne i kulturalne.

Dzięki aplikacji, klienci mają stały dostęp do konta, a najważniejsze funkcje są na wyciągnięcie kciuka. Szczegóły na stronie.

Santander mobile – w nowej odsłonie

Już niedługo udostępnimy aplikację naszym klientom w zupełnie nowej odsłonie. Znajdziecie w niej nowe funkcje, dzięki którym dopasujecie  jej wygląd do swoich upodobań i potrzeb. Między innymi wybór tapety, powitania czy widok pulpitu. Nowa aplikacja jest już dostępna w sklepach: Google Play i AppStore pod nazwą Santander OneApp Polska. Zachęcamy do jej testowania. Więcej o niej piszemy tu.

 

Nota prawna

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Płatność kartą - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych

  • Płatność BLIK - to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym

  • Płatność zbliżeniowa BLIK -  to transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK

  • Przelew na telefon BLIK/ Przelew na telefon – to przelew wykonywany na podstawie Dyspozycji, składanej w aplikacji Santander mobile, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK i realizowany w czasie rzeczywistym w dniu złożenia Dyspozycji Przelewu, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu

  • Santander internet i aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej

  • Płatności telefonem za zakupy w sklepach i aplikacjach to m.in. transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.

  • Przelew – to polecenie przelewu

Apple Pay działa z iPhone'em 6 i nowszymi w sklepach, aplikacjach i stronach internetowych w Safari; z Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymaga iPhone'a 6 lub nowszego); z urządzeniami iPad Pro, iPad (5. generacji), iPad Air 2 i iPad mini 3 oraz nowszymi w aplikacjach i stronach internetowych w Safari; oraz na komputerze Mac (2012 lub nowszym) w Safari za pomocą iPhone'a lub Apple Watch z Apple Pay. Listę zgodnych urządzeń Apple Pay można znaleźć na stronie https://support.apple.com/pl-pl/HT208531.

Google Pay to znak towarowy Google Inc. Więcej informacji o Google Pay na https://www.android.com/intl/pl_pl/pay/

Szczegóły oferty na Santander.pl. Stan na 04.05.2023 r.