Jeździsz komunikacją miejską w Warszawie? Sprawdź co się zmieni
Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego zmienia sposób zakupu i aktywacji biletów komunikacji miejskiej. Dlatego, od 2 kwietnia inaczej kupisz bilet w aplikacji Santander mobile, gdy podróżujesz po Warszawie.
Obecnie, kiedy kupujesz bilet w aplikacji Santander mobile, jest on już aktywny i nie musisz go kasować. Po zmianie, bilet, który kupisz będzie nieaktywny – Ty zdecydujesz, kiedy go aktywujesz.
Żeby to zrobić, konieczne będzie zeskanowanie kodu QR, który umieszczony jest przy wejściu do metra i wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, możesz kupić kilka biletów „na zapas” i użyć wtedy kiedy będą Ci potrzebne.
Jak kupić bilet w naszej aplikacji
- Otwórz aplikację i wybierz Bilety, Parkingi, Taxi. Zaakceptuj jednorazowo Regulamin usługi Zakupy Mobilne.
- Wybierz > Komunikacja miejska > miasto - Warszawa > rodzaj biletu, jaki chcesz kupić i kliknij kupuję i płacę.
- Wskaż konto, z którego opłacisz bilet i kliknij na zapłać.
Jak skasować bilet
- Kliknij Nieskasowane.
- Zaznacz swój bilet i wybierz skasuj bilet.
- Zeskanuj kod QR. Masz na to 10 sekund. Jeśli jedziesz metrem – kod zeskanujesz przy wejściu, w innych pojazdach – znajdziesz go wewnątrz.
Twój bilet jest już aktywny. A podczas kontroli biletowej znajdziesz go w zakładce Aktywne > wybierz bilet.