Fałszywe e-maile o ograniczeniu dostępu do banku
Oszuści po raz kolejny rozsyłają fałszywe wiadomości, w których podszywają się pod nasz bank.
Przestępcy próbują nakłonić do aktualizacji i potwierdzenia danych osobowych na fałszywej stronie internetowej. Jest to sposób do wyłudzenia loginu i hasła do bankowości elektronicznej.
Przykładowa wiadomość:
Jak się chronić
- Podczas logowania do bankowości Santander internet korzystaj tylko z adresu www.centrum24.pl lub przechodząc z oficjalnej strony banku.
- Upewnij się, że strona, na której wpisujesz swoje dane do logowania, jest prawdziwa.
- Nie otwieraj linków i załączników od nieznanych nadawców, które wzbudzają podejrzenia.
Jeśli jesteś ofiarą ataku, skontaktuj się z nami natychmiast - 1 9999 (+48 61 81 1 9999)*.
5 zasad bezpiecznego bankowania – stosuj je na co dzień
- Zastanów się, zanim klikniesz lub odpowiesz.
- Chroń swoje hasła.
- Chroń swój sprzęt i swoje informacje.
- Zachowaj dyskrecję w sieci i publicznie.
- Jeśli coś podejrzewasz - zgłoś to!