Działania podejmowane przez Santander Bank Polska w ramach Programu
„Obsługa bez barier” są doceniane przez
różne organizacje wspierające osoby z niepełnosprawnością oraz władze
samorządowe na terenie całej Polski.
Listopad
2016
IPMA Polish Project Excellence Award 2016
W listopadzie 2016 roku zostaliśmy srebrnym Finalistą konkursu
organizowanego przez International Project Management Association
Polska w kategorii projekty społeczno-organizacyjne. Bank został
doceniony za promowanie dobrych praktyk zarządzania unikalnym
projektem wśród polskich instytucji finansowych.
Wrzesień
2015
Tytuł Ambasadora Konwencji
o prawach osób
z niepełnosprawnościami
We wrześniu 2015 roku otrzymaliśmy z rąk Rzecznika Praw
Obywatelskich wyróżnienie i tytuł Ambasadora Konwencji ONZ o
prawach osób z niepełnosprawnościami.
Październik
2012
Nagroda Forum Dostępnej
Cyberprzestrzeni
W październiku 2012 roku otrzymaliśmy nagrodę Forum Dostępnej
Cyberprzestrzeni – za szczególny wkład w dostępność usług dla osób
niepełnosprawnych.
Wrzesień
2012
1. miejsce w rankingu
dostępności stron internetowych
We wrześniu 2012 roku zajęliśmy 1. miejsce w rankingu dostępności
stron internetowych niezależnej firmy badawczej Utilitia.
Marzec
2012
Tytuł Lidera Świata Bankowości
Na początku marca 2012 roku, również jako pierwszy bank w Polsce,
otrzymaliśmy tytuł Lidera Świata Bankowości w kategorii CSR za
Program „Obsługa bez barier” przyznany w ramach Polskiego Kongresu
Gospodarczego.
Grudzień
2010
Medal Przyjaciel Integracji
W 2010 roku, jako pierwszy bank w Polsce, otrzymaliśmy Medal
Przyjaciel Integracji. Kapituła Medalu doceniła Bank za wrażliwość
na niepełnosprawność, traktowanie osób z niepełnosprawnością jako
pełnosprawnych obywateli i budowanie społecznej integracji.