Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Zdjęcie przedstawiające mężczyznę w granatowych spodniach, beżowym płaszczu z białą laską oraz z psem asystującym ubranym w specjalną kamizelkę na przejściu dla pieszych

Obsługa Bez Barier

Jak dbamy o dostępność

Dążymy do tego, aby być bankiem dostępnym.

Pracujemy nad usuwaniem wszelkich barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi – w placówce, przez internet, telefon, czy bankomat.

Wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne.

Chcemy, aby osoby z różnymi potrzebami mogły w pełni samodzielnie bankować.

Grupa osób, od lewej mężczyzna idący z psem przewodnikiem, za nim idzie kobieta w fioletowej sukience. Dalej jest mężczyzna z bioniczną protezą nogi oraz mężczyzna, który prowadzi panią z białą laską. W grupie jest kobieta na wózku z telefonem w ręku. Na końcu, z prawej jest jeszcze jedna osoba z plecakiem i pani w czerwonum żakiecie. W tle zarys budynków i słońce.

Oddziały

Bankomaty i wpłatomaty

Internet i mobile

Dostępna komunikacja

Nasze inicjatywy

  • Słownik inkluzywnego języka

    Jak mówić, by nie wykluczać. Słowniczek inkluzywnego języka, ponieważ to, co i jak mówimy wpływa na innych.

  • Akademia Dostępności

    Cykliczne spotkania, podczas których rozmawiamy o dobrych i dostępnych rozwiązaniach, wzajemne się inspirujemy i czerpiemy wiedzię od ekspertów w zakresie inkluzywnych rozwiązań.

    Sprawdzam szczegóły

    Uruchomi się w nowym oknie

Nagrodzone działania

Działania podejmowane przez Santander Bank Polska w ramach Programu „Obsługa bez barier” są doceniane przez różne organizacje wspierające osoby z niepełnosprawnością oraz władze samorządowe na terenie całej Polski.