Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Powiadomienia
Alerty24

Czym są Alerty24

To automatyczne powiadomienia o różnych zdarzeniach związanych z Twoimi produktami. 

Otrzymasz je:

  • w wiadomości SMS,
  • mejlem
  • w naszej aplikacji.


Włącz

Dlaczego warto z nich korzystać

  • Bezpieczeństwo Twoich finansów

    Natychmiast poinformujemy Cię o nieudanym logowaniu i innych zdarzeniach na koncie i karcie

  • Kontrola wydatków

    Otrzymasz powiadomienia o transakcjach kartą, BLIKIEM, wpływie i wydatku z konta

  • Pakiet dopasowany do Ciebie

    To Ty decydujesz, jakie informacje chcesz od nas otrzymywać, w jaki sposób i w jakich porach dnia

Jakie powiadomienia otrzymasz

Jak włączyć Alerty24

 

  • Zaloguj się do aplikacji Santander mobile

  • Z głównego MENU

    wybierz Ustawienia i bezpieczeństwo

  • Wejdź w Powiadomienia i Poczta

    dopasuj powiadomienia

  • Ustaw swoje alerty

    Wybierz i ustaw swoje alerty: Alerty24, Powiadomienia BLIK lub Informacyjne

  • Zaloguj się bankowości internetowej

  • Wejdź w Ustawienia

    W sekcji ALERTY24 kliknij Uruchom Alerty24 (lub Twoje alerty, gdy masz już aktywny pakiet)

  • Wybierz pakiet

    Bądź na bieżąco ze zmianami na swoim koncie

Opłaty

Pakiet MINI

 

Pakiet MAXI

Bezpłatny pakiet informacyjny dla karty kredytowej

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.