Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

Alerty24

Chcesz być na bieżąco ze wszystkim co dzieje się na Twoim koncie i karcie? Dzięki Alertom24 swoje finanse masz zawsze pod kontrolą. To automatyczne powiadomienia, które otrzymasz od nas smsem, e-mailem lub w aplikacji Santander mobile (dawniej BZWBK24 mobile).

Zamów

 
 

Bankowość internetowa

Chcesz otrzymywać powiadomienia sms-em lub e-mailem? Ustaw je w Santander internet (dawniej BZWBK24 internet).

  • Zaloguj się do Santander internet.
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia, a następnie kliknij Alerty24.
  • Wybierz pakiet odpowiedni dla siebie i bądź na bieżąco ze zmianami na swoim koncie:

 

Bezpłatny pakiet informacyjny

PAKIET MINI

PAKIET MAXI

Opłata miesięczna za korzystanie z pakietu

Bezpłatny pakiet informacyjny0 zł

PAKIET MINI0 zł

PAKIET MAXI9 zł

 

Forma powiadomienia
i opłata za wysłanie alertu

Bezpłatny pakiet informacyjnye-mail / 0 zł

PAKIET MINIsms / 0,30 zl
e-mail / 0 zł

PAKIET MAXIsms / 0 zł
e-mail / 0 zł

 

Bankowość mobilna

Chcesz dostawać bezpłatne powiadomienia na telefon? Ustaw je w aplikacji Santander mobile (dawniej BZWBK24 mobile).

  • Zaloguj się do aplikacji Santander mobile.
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia, a następnie kliknij Powiadomienia.
  • Wybierz bezpłatne Powiadomienia:
    • Alerty24 – poinformujemy Cię o zdarzeniach na Twoim koncie, transakcjach debetowych, kredytowych i transakcjach w Santander internet i Santander mobile.
    • Powiadomienia BLIK – poinformujemy Cię o transakcji internetowych BLIK, przy których nie trzeba wpisywać kodu (Zakupy bez kodu)
    • Informacyjne – poinformujemy Cię o przerwach technicznych oraz innych zdarzeniach dotyczących usług

Aby otrzymywać powiadomienia w aplikacji musisz mieć dostęp do internetu.

ZALETY

Wybierasz pakiet, jaki chcesz

To Ty decydujesz, jakie informacje chcesz od nas otrzymywać oraz w jaki sposób.

Jesteś na bieżąco

Możesz otrzymywać powiadomienia np. o zmianie salda, czy przekroczeniu środków na karcie.

Swoje finanse masz zawsze pod kontrolą

Natychmiast poinformujemy Cię o nieudanym logowaniu i innych zdarzeniach na koncie i karcie.

RODZAJE POWIADOMIEŃ

Chcesz wiedzieć co dzieje się na Twoim koncie i karcie?

KONTO OSOBISTE

Dostaniesz od nas powiadomienia m.in. o:

  • płatnościach kartą,
  • niezrealizowanych zleceniach stałych,
  • autoryzacji i blokadzie transakcji,
  • zmianie salda,
  • zastrzeżeniu, zablokowaniu i odblokowaniu karty,
  • przekroczeniu środków,
  • obciążeniu i uznaniu rachunku,
  • niezrealizowanej transakcji,
  • nieudanym logowaniu do usług.

KARTA KREDYTOWA

Dostaniesz od nas powiadomienia m.in. o:

  • rozliczeniach transakcji kartą kredytową,
  • braku spłaty w terminie,
  • autoryzacji i blokadzie transakcji kartą kredytową,
  • dacie terminu spłaty i zaksięgowania,
  • odrzuceniu transakcji kartą kredytową,
  • potwierdzeniu wznowienia karty,
  • zastrzeżeniu, zablokowaniu i odblokowaniu karty,
  • nieudanym logowaniu do usług,
  • przekroczeniu środków na karcie
  • wygenerowanie zestawienia transakcji.

Infolinia

Infolinia 1 9999* lub
781 119 999*
Z zagranicy (oraz dla telefonów z wył. roamingiem) +48 61 81 19999*
Menu infolinii »

Napisz do nas

Kontakt on-line

Public Relations

Konta osobiste i firmowe

Kredyty i karty kredytowe

Kredyt gotówkowy Kredyt gotówkowy

Decyzja o przyznaniu kredytu już w 10 minut.

Zamów
Wyślij
Kredyt mieszkaniowy Kredyt mieszkaniowy

Kredyt Mieszkaniowy – Tani i Szybki.

Zamów
Wyślij
Karta kredytowa Visa Silver Karta kredytowa Visa Silver

Popularny sposób na wygodne zakupy z darmowym kredytem do 54 dni

Zamów
Wyślij
Karta World Mastercard Karta World MasterCard

Prestiżowa karta i uczestnictwo w programie World MasterCard Rewards Priceless Specials

Zamów
Wyślij

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm