Konkurs LUMEN 2017 leaders in University Management
Konkurs LUMEN to idea mająca na celu identyfikację i promocję najlepszych praktyk w obszarze profesjonalnego zarządzania szkołami wyższymi, zapoczątkowana z inicjatywy firmy doradczo-technologicznej PCG Academia w 2015 roku.
Konkurs adresowany jest do kadry zarządzającej polskich uczelni, a jego celem jest identyfikowanie i promowanie najlepiej zarządzanych projektów w szkołach wyższych. W pierwszej edycji konkursu LUMEN uczestniczyło 65 uczelni z całej Polski, które zgłosiły niemal 170 wniosków konkursowych. Nagrody za efektywne zarządzanie w pięciu obszarach profesjonalnego zarządzania uczelnią otrzymali rektorzy, menedżerowie i zespoły z jedenastu szkół wyższych.
Wnioski konkursowe w ramach trzech tegorocznych kategorii konkursowych należy zgłaszać w terminie do 30 czerwca 2017 roku za pośrednictwem strony internetowej www.lumen.edu.pl Uruchomi się w nowym oknie. Rozstrzygniecie konkursu odbędzie się podczas Konferencji Lumen w listopadzie br.
Kategorie
- Rozwój – Realizacja projektów i przedsięwzięć w ramach wdrażania strategii uczelni
- Zarządzanie – Innowacyjna metoda zarządzania w obszarach kształcenia, badań naukowych i organizacji uczelni.
- Współpraca – Kształtowanie relacji z interesariuszami uczelni: studentami, pracodawcami, partnerami naukowymi, społecznością lokalną