Nasze wsparcie
Rozwiązania, które wspierają Cię w codziennym bankowaniu
Jak pracujemy
Zasady obsługi w naszych placówkach
- W przypadku dużej liczby klientów możemy poprosić, aby oczekiwali Państwo na obsługę przed oddziałem.
- Prosimy o zachowanie odległość przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób.
- Podczas obsługi poprosimy o odsłonięcie twarzy, aby zidentyfikować Państwa tożsamość.
- Prosimy nie przychodzić do placówki z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka).
- Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
- Nasze oddziały poddajemy bieżącej dezynfekcji – w trosce o nas i naszych klientów.
Lista placówek i godziny dostępności
Obsługa w naszych placówkach i Strefach Santander w galeriach i centrach handlowych przebiega, zgodnie z najlepszymi standardami i zasadami bezpieczeństwa.
Otworzyliśmy większość placówek Santander Universidades na uczelniach w Polsce. Do odwołania pracują w niepełnym wymiarze godzin.
Sprawdź jak działają nasze placówki Santander Universidades Uruchomi się w nowym oknie
Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie.
Klient indywidualny
Skorzystaj z:
bankowości internetowej Santander internet Uruchomi się w nowym oknie
aplikacji mobilnej Santander mobile Uruchomi się w nowym oknie
W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę. W zakładce Oferta banku możesz samodzielnie zamówić produkty i usługi banku.
Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie Uruchomi się w nowym oknie
przez telefon pod numerem
pomocy podczas połączenia w bankowości internetowej i mobilnej.
To tylko niektóre sprawy, w których nasi doradcy mogą Ci pomóc. Nie musisz wychodzić z domu!
Sprawdź Uruchomi się w nowym oknie, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!
Nowi klienci otworzą Konto Santander w rozmowie wideo z doradcą.
Select
Skorzystaj z:
bankowości internetowej Santander internet Uruchomi się w nowym oknie
aplikacji mobilnej Santander mobile Uruchomi się w nowym oknie
pomocy Doradcy online Uruchomi się w nowym oknie podczas połączenia wideo w bankowości internetowej i mobilnej
pomocy telefonicznego doradcy Select Uruchomi się w nowym oknie pod numerem
W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.
Nowi klienci otworzą Konto Select w rozmowie wideo z doradcą Uruchomi się w nowym oknie.
Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie Uruchomi się w nowym oknie
Private Banking
Skorzystaj z:
bankowości internetowej Santander internet Uruchomi się w nowym oknie
aplikacji mobilnej Santander mobile Uruchomi się w nowym oknie
pomocy doradców przez telefon pod numerem
Możesz również:
skontaktować się ze swoim bankierem prywatnym
zgłosić prośbę o kontakt zwrotny w formularzu kontaktowym Uruchomi się w nowym oknie
W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.
Małe firmy
Skorzystaj z:
bankowości internetowej Mini Firma lub Moja Firma plus Uruchomi się w nowym oknie
aplikacji mobilnej Santander mobile dla firm Uruchomi się w nowym oknie
pomocy doradców przez telefon pod numerem
Nowi klienci otworzą Konto Firmowe Godne Polecenia w rozmowie wideo z doradcą Uruchomi się w nowym oknie.
W bankowości internetowej i bankowości mobilnej Uruchomi się w nowym oknie sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy i wymienisz walutę.
Duże firmy i korporacje
Skontaktuj się z Doradcami Operacyjnymi:
Centrum Obsługi Biznesu: (71) 393 8888, godz. 8:00-16:00 w dni robocze
Centrum Obsługi Klienta Firmowego: (81) 461 2243, godz. 8:00-16:00 w dni robocze
Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z Państwa Doradcą/Bankierem w Centrum Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej
Skorzystaj z:
bankowości internetowej iBiznes24 Uruchomi się w nowym oknie
aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile Uruchomi się w nowym oknie
pomocy Doradców iBiznes24: (61) 856 56 06, godz. 8:00-18:00 w dni robocze
Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych
Tak, jak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia ogranicz korzystanie z gotówki.
Zamiast płacić gotówką, korzystaj z innych form płatności.
Karty płatnicze
Płatności zegarkiem z Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaiomi Pay oraz SwatchPay!
Wspólnie odkryjcie
naszą bankowość internetową i jak załatwić sprawy urzędowe z domu
Spłata zobowiązań u nas
Podpowiadamy, z jakich rozwiązań skorzystać, żeby dopasować spłatę zobowiązań do Twojej sytuacji i budżetu domowego
Symulator zmiany warunków kredytu
Możliwość zmiany warunków kredytu
Zachowaj czujność
Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji.
Pamiętaj, że nie prosimy Cię o podanie pełnego kodu PIN lub hasła, pod żadnym pozorem nie prosimy o przeniesienie pieniędzy z konta.
Koronawirus stał się okazją dla przestępców!
Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej.
Chroń się przed oszustami
Sprawdź na co zwrócić uwagę, aby zadbać o bezpieczeństwo w bankowości internetowej i mobilnej.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy, korzystaj z bankowości internetowej i mobilnej. Postaraj się płacić kartą lub telefonem - to bardziej higieniczny sposób niż gotówka. Wpłacać i wypłacać możesz w naszych bankomatach i wpłatomatach.
Dla wspólnego bezpieczeństwa podejmujemy niezbędne działania profilaktyczne w naszych placówkach:
- Do placówek i biur dostarczamy odpowiednie środki dezynfekujące oraz ochronne (maseczki, rękawiczki).
- Witamy się bez podawania ręki, nie proponujemy napojów.
- Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. Naszych klientów zapraszamy do oddziału pojedynczo.
- Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
Zalecamy:
- Jeśli masz objawy choroby (kaszel, wysoka gorączka), bankuj z domu.
- Korzystaj z bankowości internetowej lub mobilnej.
- Kolejne kroki będziemy podejmować w zależności od rozwoju sytuacji i rekomendacji odpowiednich służb.
Ze względu na troskę o zdrowie naszych klientów i pracowników liczba otwartych placówek może być mniejsza. Niektóre będą czynne krócej. Jeśli tak się stanie, będziesz mógł korzystać z obsługi w najbliższym naszym oddziale.
Rekomendujemy przede wszystkim korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej.Tak, bankomaty są czynne. Uzupełniamy gotówkę na bieżąco, więc nie ma potrzeby wypłacania większych kwot. Mogą wystąpić czasowe opóźnienia spowodowane ograniczeniami logistycznymi. Zachęcamy do płatności bezgotówkowych - kartą, telefonem lub płatnościami mobilnymi.
Swoja kartą możesz zarządzać samodzielnie w bankowości internetowej i mobilnej – tam zmienisz także swój limit.
Tak, Twoje pieniądze są bezpieczne – niezmiennie. Więcej o bezpieczeństwie przeczytasz na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego Uruchomi się w nowym oknie.
Pytania dotyczące ubezpieczeń
Tak, jeżeli do zakażenia i śmierci doszło w okresie ochrony ubezpieczeniowej i w ogólnych warunkach ubezpieczenia nie ma innych okoliczności wyłączających ochronę ubezpieczeniową.
Santander Aviva Życie, w umowach ubezpieczenia na życie, nie wyłącza swojej odpowiedzialności za śmierć spowodowaną chorobą COVID-19, którą wywołuje koronawirus SARS-CoV-2. W umowach tych nie jest również wyłączona najczęstsza przyczyna zgonu spowodowana COVID-19, czyli niewydolność krążeniowo-oddechowa.
Nie, Santander Aviva i Santander Aviva na Życie nie ograniczy wypłat świadczeń ze względu na to, że zdarzenie ubezpieczeniowe objęte zakresem umowy ubezpieczenia (np. śmierć, pobyt w szpitalu) wystąpiło w czasie stanu epidemii lub pandemii lub stanu wyjątkowego.
W przypadku stanu wyjątkowego, ubezpieczyciel może odmówić lub ograniczyć wypłatę świadczenia tylko jeżeli zdarzenie (np. śmierć lub uraz lub choroba) jest bezpośrednim następstwem stanu wyjątkowego (np. śmierć jest bezpośrednim następstwem niezastosowania się do ograniczeń swobód obywatelskich).
W związku z ogłoszonym stanem epidemii istnieje możliwość, że operator usług assistance odmówi realizacji domowej wizyty lekarskiej.
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego operator usług assistance ma obowiązek zadać ubezpieczonemu trzy pytania, czy:
- miał bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono lub podejrzewa się zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2,
- pracował lub przebywał jako odwiedzający w jednostce opieki zdrowotnej, w której leczono pacjentów zakażonych SARS-CoV-2,
- podróżował lub przebywał w regionie, w którym utrzymuje się transmisja koronawirusa SARS-CoV-2.
Może zaistnieć sytuacja, że pomimo negatywnej odpowiedzi na wszystkie trzy zadane pytania, operator nie będzie mógł zapewnić, że lekarz zrealizuje wizytę domową. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, dla bezpieczeństwa lekarzy oraz pacjentów, operator będzie starać się w pierwszej kolejności organizować teleporady lub wideoporady. Podczas teleporady lub wideoporady lekarz postara się postawić diagnozę i w razie konieczności wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Operator usług assistance jest przygotowany na organizację większej ilości teleporad lub wideoporad niż dotychczas. W tym celu wzmocnił swoją sieć medyczną i odpowiednio przygotował lekarzy.
Tak, ubezpieczyciel wypłaci świadczenie, jeżeli nie ma innych okoliczności wyłączających ochronę ubezpieczeniową.
W przypadku stanu wyjątkowego, ubezpieczyciel może odmówić lub ograniczyć wypłatę świadczenia tylko jeżeli śmierć lub uraz lub choroba są bezpośrednim następstwem stanu wyjątkowego (np. bezpośrednim następstwem niezastosowania się do ograniczeń swobód obywatelskich).
O świadczenie z umów ubezpieczenia Spokojny Kredyt Praca, z tytułu utraty pracy, mogą wnioskować ubezpieczeni, którzy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub mianowania na czas nieokreślony. Zgłoszenie roszczenia musi nastąpić zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia. Ubezpieczony musi być zarejestrowany jako bezrobotny aby uzyskać świadczenie.
O świadczenie z umów ubezpieczenia Bezpieczna Hipoteka, z tytułu utraty pracy, mogą wnioskować klienci, którzy zaprzestaną prowadzenia działalności gospodarczej z powodu upadłości (własnej działalności lub działalności pracodawcy) lub z którymi zostanie rozwiązana umowa o pracę bez winy pracownika lub którym wygaśnie mandat posła, na warunkach określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Aktualne źródła informacji
Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego Uruchomi się w nowym oknie, na rządowej stronie informacyjnej Uruchomi się w nowym oknie i bezpłatnej infolinii NFZ 800-190-590.
Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na www.santander.pl. Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.
Decyzja kredytowa, wysokość oprocentowania, maksymalna kwota kredytu oraz maksymalny okres kredytowania uzależnione są od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego, dokonanych przez Santander Bank Polska S.A. Kredyt przeznaczony jest na dowolny cel konsumpcyjny. Maksymalna kwota kredytu to 300 000 zł, z tym zastrzeżeniem, że zaangażowanie kredytowe w niezabezpieczonych produktach kredytowych w całym sektorze bankowym i pozabankowym nie przekracza pięćdziesięciokrotności dochodu netto kredytobiorcy i kwoty 500 000 zł. RRSO to rzeczywista roczna stopa oprocentowania wyliczona zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. (Dz.U. 2018.993 t.j. z dnia 2018.05.24).
Sandi
Wirtualny asystent
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?