- 0 zł za prowadzenie nawet 50 dodatkowych rachunków prowadzonych w złotych, dotyczy kont otwartych do 31.05.2023 roku. Od 1.06.2023 roku nie będziemy otwierać kolejnych bezpłatnych kont pomocniczych.
- 0 zł za prowadzenie jednego rachunku w wybranej walucie obcej: EUR, GBP, USD lub CHF, dotyczy kont otwartych do 31.05.2023 roku. Od 1.06.2023 roku nie będziemy otwierać kolejnych bezpłatnych kont pomocniczych.
- dla posiadaczy usług bankowości elektronicznej:
- 0 zł za przelewy przez internet do US i ZUS oraz na rachunki w Santander Bank Polska,
- dostęp do konta w dowolnym czasie przez internet, SMS i telefon.
Opłata za autoryzację operacji dokonywanych poprzez internet tj. usługi bankowości elektronicznej smsKodem wynosi 0,20 zł (5 pierwszych smsKodów w danym miesiącu jest bezpłatnych). Operacje można również autoryzować tokenem. Wydanie tokena jest płatne.
Opłaty i prowizje
Wybrane opłaty za Konto Biznes Pakiet Maxi | ||
Prowadzenie rachunku (miesięcznie) | ||
Opłata za prowadzenie rachunku - miesięcznie |
49,00 zł | |
Rachunek dodatkowy w PLN z opłatą za prowadzenie 0 zł, dotyczy kont otwartych do 31.05.2023 roku. Od 1.06.2023 roku nie będziemy otwierać kolejnych bezpłatnych kont pomocniczych. | do 50 rachunków | |
Rachunek dodatkowy w wybranej walucie z opłatą za prowadzenie 0 zł, dotyczy kont otwartych do 31.05.2023 roku. Od 1.06.2023 roku nie będziemy otwierać kolejnych bezpłatnych kont pomocniczych. | 1 rachunek do wyboru w walucie: EUR,GBP,USD,CHF | |
Przelew za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej Mini Firma* | ||
Do ZUS i US realizowany w systemie Elixir |
Bez opłat | |
Na rachunek w Santander Bank Polska |
Bez opłat | |
Na rachunek w innym banku realizowany w systemie Elixir |
1,20 zł |
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
* Autoryzacja operacji dokonywanych poprzez usługę bankowości elektronicznych Mini Firma jest dokonywana za pomocą smsKodów (5 pierwszy smsKodów w danym miesiącu bezpłatne, kolejne - 20gr/smsKod) lub za pomocą tokena (jednorazowa opłata za wydanie tokena, zgodna z aktualną TOiP dla firm)