Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie
Ilustracja banknotów
Bank porad - blog

Podpowiadamy, jak ułatwić sobie codzienność

KOMUNIKAT MT101 (Request for Transfer)

Umożliwimy Ci zlecanie przelewów z zagranicy i zdalne zarządzanie Twoimi rachunkami, bez konieczności podróży i ustanawiania pełnomocników

  • Sposób na zarządzanie środkami finansowymi firmy

    Usługa dotycząca realizacji przychodzących komunikatów MT101 stosowana przez użytkowników sieci SWIFT jest dyspozycją przesłaną przez bank zagraniczny do banku krajowego prowadzącego rachunek klienta, zgodnie z którą w ciężar rachunku klienta ma być wykonany przelew krajowy lub zagraniczny na rzecz wskazanego odbiorcy

  • Dla firm międzynarodowych

    Idealne rozwiązanie dla firm nie ograniczających zarządzania swoimi środkami finansowymi do lokalnego rynku, w tym dużych firm z filiami w różnych krajach, przedstawicielstw, oddziałów i spółek zależnych

  • Szybko i tanio

    Komunikat MT101 to tania i szybka forma rozliczeń w obrocie dewizowym

  • Wygodne zarządzanie rachunkiem

    Możliwość zlecania poleceń wypłaty z zagranicy i zdalnego zarządzania swoimi rachunkami, bez konieczności podróży i ustanawiania pełnomocników

Dodatkowe informacje

  • Zleceniodawcą może być firma macierzysta klienta za granicą lub inny podmiot współpracujący z klientem, mający prawo do obciążania jego rachunku w banku krajowym.

Dokumenty

Jak skorzystać z usługi MT101?

  • 1

    Podpisz umowę

    Warunkiem korzystania z usługi jest podpisanie przez klienta – w oddziale Santander Bank Polska – Umowy o realizację komunikatów MT101 oraz podpisana przez Bank umowa z bankiem zagranicznym na obsługę takich komunikatów.

  • 2

    Dowiedz się więcej

    Szczegółowych informacji na temat usługi udzielają Doradcy w oddziałach Santander Bank Polska.