Wybierz MOCne stanowisko dla siebie
Sprawdź krótki opis stanowisk w Sieci Oddziałów klikając w kafelek i wybierz to dopasowane do siebie!
Obszar detalicznyczyli pracy z klientem indywidualnym
Obszar MŚPczyli pracy z klientem biznesowym lub firmowym
MOCne wdrożenie? Tylko u nas!
Zobacz, jak wygląda program adaptacyjny w naszych oddziałach
Zacznij pracę od Akademii Rozwoju MOCy! To proces wdrożenia pracowników sieci oddziałów, który trwa przez pierwsze 12 miesięcy od zatrudnienia nowego pracownika. Zapewniamy edukację dostosowaną do rozwoju kompetencji i wiedzy merytorycznej. Skupimy się na rozwoju kompetencji sprzedażowych i doskonałości w obsłudze, aby współpracować z naszymi klientami oraz budować ich zaufanie i lojalność.
Mamy zespół trenerów, którzy skupią się wyłącznie na rozwoju doradców z bankowości oddziałowej i placówek partnerskich w obszarze detalicznym i MŚP. Chcemy, żeby pierwszy rok był dla nowych pracowników czasem wartościowej nauki i ciekawych wyzwań, a także fascynującą przygodą, po której z chęcią zostaną naszymi długoletnimi pracownikami.
Stawiamy na MOC rozwoju!
Szkolenia | warsztaty |
e‑learningProgramy rozwojowe dla osób z potencjałem menedżerskim
Indywidualne ścieżki rozwoju
Kursy certyfikowane
Programy eksperckie
Staże wewnętrzne
Rozwijamy MOC talentów
Sprawdź, na jakich przykładowych stanowiska możesz pracować w sprzedaży
Przeczytaj MOCne historie rozwoju naszych pracowników!
Co pracownicy mówią o pracy w sprzedaży
Santander to Bank daje możliwości rozwoju i docenia zaangażowanych pracowników. Praca tutaj nauczyła mnie otwartości, pozytywnego myślenia i zrozumienia najważniejszego - jeśli do czegoś szczerze dążysz, to jesteś w stanie to osiągnąć właśnie tu! To miejsce, które ze względu na różnorodność inicjatyw, szkoleń, aktywności, akcji charytatywnych pozwala rozwijać pasje, poznawać ludzi i robić coś dobrego dla innych.
Beata Infulecka
kierowniczka Obsługi Klientów Instytucjonalnych
Praca w Santander Bank Polska daje wiele możliwości rozwoju zawodowego. Osobiście zachęcam do sprawdzenia swoich MOCy w bankowości oddziałowej. Mamy tu bezpośredni kontakt z naszymi klientami współpracując jednocześnie ze świetnymi ludźmi. Jako dyrektor jednego z poznańskich oddziałów mogę powiedzieć, że najlepszą satysfakcją jest dla mnie zadowolenie klientów oraz mojego zespołu. Swoją karierę w banku rozpocząłem w 2015 na stanowisku doradcy klienta – to idealny przykład, że można się tu rozwijać.
Tobiasz Jasiński
dyrektor oddziału
Pracując w Santander Bank Polska mogę się nieustannie rozwijać, poszerzać horyzonty nabywać nowe kwalifikacje i umiejętności. Bank stawia przed nami nowe wyzwania, organizuje szkolenia, kursy oraz konferencje, które pomagają w dalszej karierze. Panuje tu atmosfera wzajemnego zaufania i szacunku dzięki czemu pracujemy chętniej, efektywniej mamy więcej motywacji i energii, a praca daje nam niesamowitą satysfakcję. Bank to dobrze zorganizowany, zgrany zespół ludzi, którzy wspólnie zmierzają do osiągnięcia najlepszych wyników.
Joanna Sulejewska
starsza doradczyni premium
W bankowości pracuję od prawie 2020 roku. Zaczynałam od stanowiska doradczyni klienta. Wcześniej nie miałam żadnego doświadczenia w pracy w banku. Wszystkiego uczyłam się od początku. Na co dzień zajmuje się bieżącą obsługą klientów, udzielam kredytów, sprzedaję ubezpieczenia, zakładam konta osobiste, pomagam klientom w codziennym bankowaniu i dbam o relacje. W banku organizowane są też różne konkursy w których można wygrać ciekawe nagrody – jestem tego przykładem.
Klaudia Perzak
starsza doradczyni klienta
Zaaplikuj i otwórz MOCny rozdział w swojej karierze
Dołącz do Santander Bank Polska