Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szczególne potrzeby

  

 przeczytasz w 5 minut

Chcemy tworzyć nasze usługi dla każdego bez wykluczeń i wyłączeń. Dlatego od lat stosujemy rozwiązania, dzięki którym włączamy osoby z indywidualnymi potrzebami do naszego bankowego świata. Udogodnienia tworzymy w wielu formach obsługi – od naszych oddziałów po aplikację mobilną. 

Spis treści:

Program obsługa bez barier, czyli dostępność dla Was

Chcemy, aby nasi klienci mogli komfortowo korzystać z naszych usług. W tym celu od lat prowadzimy Program Obsługa bez barier i systematycznie wprowadzamy kolejne udogodnienia. Osoby z niepełnosprawnością, kobiety w ciąży lub seniorzy mogą skorzystać z obsługi poza kolejnością. Osoby niesłyszące mogą porozmawiać zdalnie z doradcami w polskim języku migowym, a w wybranych oddziałach skorzystać z przenośnych pętli indukcyjnych. Osoby niewidome i słabowidzące mogą skorzystać z mini lupy oraz ramki do składania podpisów. Część oddziałów posiada również ścieżki dotykowe, mapy tyflograficzne (dotykowy plan miejsca) oraz system nawigacyjno-informacyjny TOTUPOINT wspomagający orientację przestrzenną. Nasze bankomaty posiadają funkcje ułatwiające korzystanie osobom z niepełnosprawnościami, komunikaty głosowe, możliwość przełączenia ekranu w tryb wysokiego kontrastu lub jego wygaszenia oraz oznaczenia w alfabecie Braille’a. Więcej informacji znajdziesz poniżej.

Wsparcie dla Ciebie

Zobacz poniżej, z jakiego wsparcia możesz skorzystać

Jesteśmy dla Ciebie 

Jeśli potrzebujesz, możesz skontaktować się z pracownikiem banku na kilka sposobów

Powiązane tematy

Może Cię zainteresowa

Santander jako pierwszy bank w Polsce wprowadził karty płatnicze z wycięciem blind notch. Jest to specjalne wcięcie w krótszym boku karty, które ułatwia posługiwanie się nią osobom słabowidzącym i niewidomym. Nasze karty debetowe i kredytowe mają również kontrastową kolorystykę oraz wypukłość oznaczającą awers. Sprawdź poniżej, jak odnieśli się do tego niewidomi i słabowidzący eksperci dostępności.

Poniżej linki do istniejących artykułów: 

 

Szukasz tematu, o którym jeszcze nie napisaliśmy?  

Napisz, jakiej informacji poszukujesz. Rozpoznamy możliwość umieszczenia jej w przyszłości na naszej stronie.
 

Dbaj o bezpieczeństwo i chroń swoje dane. W treści wiadomości nie podawaj takich danych jak: PIN, NIK, PESEL, numery kart. Jeśli chcesz otrzymać informacje, które dotyczą Twoich produktów, skontaktuj się z nami przez Santander internet lub Santander mobile.

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny. Ma on charakter informacyjno-marketingowy, nie stanowi naszych sugestii ani rekomendacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie tego artykułu. Stan na 22.06.2023 r.


Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na Santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). 


Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.


Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa to usługi bankowości elektronicznej.

Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.