Gorsze samopoczucie

  

 przeczytasz w 5 minut

W życiu zdarzają się różne sytuacje, które mogą wpływać na nasze samopoczucie i nastawienie do życia. Istnieją rozwiązania, które mogą Cię wesprzeć w załatwianiu spraw urzędowych i bankowych. Sprawdź wskazówki, które zebraliśmy poniżej.

Spis treści:

Nie mogę wyjść z domu, a potrzebuję załatwić sprawę w banku

Zdarzają się sytuacje, które uniemożliwiają nam osobistą wizytę w urzędzie lub banku. Istnieją rozwiązania, które pozwalają zająć się ważnymi sprawami zdalnie, kiedy nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu. Sprawdź szczegóły:

Mam trudność w zapamiętaniu hasła i numeru PIN

Pandemia przyspieszyła cyfryzację. Mamy coraz więcej kont na różnych portalach czy w mediach społecznościowych, a co za tym idzie – coraz więcej haseł. Dla naszego bezpieczeństwa portale narzucają określoną liczbę znaków i inne wymagania dotyczące haseł. Może się zatem zdarzyć, że czasem zapomnimy któregoś z nich. Zobacz poniżej, jakie mamy na to rady.   

Mam trudność w zapamiętaniu dat płatności rachunków

Jest wiele rzeczy, o których trzeba pamiętać. Sprawy prywatne, rodzinne, zawodowe, zdrowotne, zakupy. Czasem natłok zadań może być przytłaczający. Jeśli zapominasz czasem o opłaceniu rachunków, poznaj rozwiązania, które mogą temu zapobiec. 

Powiązane tematy

Szukasz tematu, o którym jeszcze nie napisaliśmy?  

Napisz, jakiej informacji poszukujesz. Rozpoznamy możliwość umieszczenia jej w przyszłości na naszej stronie.
 

Dbaj o bezpieczeństwo i chroń swoje dane. W treści wiadomości nie podawaj takich danych jak: PIN, NIK, PESEL, numery kart. Jeśli chcesz otrzymać informacje, które dotyczą Twoich produktów, skontaktuj się z nami przez Santander internet lub Santander mobile.

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny. Ma on charakter informacyjno-marketingowy, nie stanowi naszych sugestii ani rekomendacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie tego artykułu. Stan na 26.06.2023 r.
Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na Santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). 


Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

•    Santander internet to usługa bankowości elektronicznej.
•    Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.