Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

 przeczytasz w 6 minuty

Sprawdzasz np.: ile pieniędzy masz na koncie, robisz przelew, płacisz w mgnieniu oka BLIKIEM – można by tak wymieniać bez końca, a to dopiero początek możliwości, jakie dają   aplikacje bankowe. Brzmi ciekawie? W takim razie zapraszamy do lektury!

Spis treści:

Dlaczego aplikacje bankowe są tak popularne

Zainteresowanie aplikacjami mobilnymi rośnie z roku na rok. Dziś już prawie 23 miliony Polaków korzysta z bankowości internetowej, a blisko 89% z nich chętnie używa aplikacji bankowych. Liczby te pokazują, że Polacy pokochali aplikacje. I zupełnie nas to nie dziwi – w końcu ułatwia ona codzienność!

Co wpływa na popularność aplikacji bankowych Uruchomi się w nowym oknie? Przede wszystkim ich przejrzystość pozwalają na szybkie sprawdzenie ostatnich wydatków czy wysokość nadchodzących płatności. Jednak dla wielu użytkowników liczy się też ich funkcjonalność.

Jak nasza aplikacja ułatwi Ci codzienność

Nasza aplikacja łączy w sobie to, czego możesz potrzebować – jest bardzo intuicyjna w obsłudze i przejrzysta. Dzięki jej funkcjom możesz mieć poczucie, że cały świat finansów jest w Twoim telefonie.

Mobilna autoryzacja, nowy sposób na logowania

Z aplikacją bankową wiele spraw załatwisz przez telefon, poza bankowością internetową czy oddziałem. Np. możesz zlecić przelew czy sprawdzić, ile masz pieniędzy na koncie. Naszą aplikację znajdziesz w sklepach Google Play i App Store. Pobierz ją, a następnie zaloguj się za pomocą jednego z dostępnych sposobów:

  • wpisz kod PIN – składają się na niego 4 cyfry,
  • użyj danych biometrycznych – odcisku palca lub funkcji rozpoznawania twarzy.

Gdy po raz pierwszy włączysz naszą aplikację, włączysz mobilną autoryzację Uruchomi się w nowym oknie. Nie będziesz już otrzymywać smsKodów przy logowaniu i potwierdzaniu zleceń.

Większa przejrzystość dzięki personalizacji

Nasza aplikacja mobilna może być taka, jak chcesz... i to dosłownie. Dzięki nowym funkcjonalnościom ustawisz:

  • spersonalizowane powitanie. Może to być Twoje imię, ale też pseudonim.
  • motyw aplikacji. Wybierz na tapetę jedno z dostępnych motywów: Miasto, Zwierzaki, Formy Geometryczne, Architekturę, Młodość, Naturę lub Sport.
  • preferowany sposób ułożenia na pulpicie funkcji. Do wyboru masz Widok Klasyczny, Lekki i Smart (czerwony lub czarny).

Chcesz przekonać się, jak wygląda nasza aplikacja mobilna? W takim razie zajrzyj na: demo aplikacji Uruchomi się w nowym oknie

Płatności BLIK na wyciągnięcie kciuka

Płatności BLIK to wygodny sposób na zarządzanie finansami. One także są dostępne w naszej aplikacji. Dzięki nim możesz zlecić przelew na telefon, poprosić znajomego lub członka rodziny o wsparcie finansowe czy opłacić dowolną transakcję w sklepie stacjonarnym i internetowym. Wystarczy, że zalogujesz się do naszej aplikacji mobilnej, wybierzesz symbol BLIK, a kod pojawi się na ekranie Twojego smartfona.

Jednak BLIK to nie tylko szybkie płatności – dzięki tej usłudze wypłacisz gotówkę ze wszystkich bankomatów z oznaczeniem BLIK. Wystarczy, że na ekranie urządzenia podasz 6-cyfrowy kod i potwierdzisz transakcję Mobilną Autoryzacją w naszej aplikacji.

Całodobowy dostęp do kantoru walutowego

Z naszą aplikacją mobilną zyskasz dostęp do Kantoru Santander. Dzięki niemu wymienisz walutę 24/7 na całym świecie m.in. na: euro (EUR), dolary amerykańskie (USD), funty brytyjskie (GBP), franki szwajcarskie (CHF), koronę norweską (NOK), koronę szwedzką (SEK), koronę duńską (DKK), koronę czeską (CZK), jeny japońskie (JPY), forinty węgierskie (HUF), dolary australijskie (AUD), dolary kanadyjskie (CAD). Brzmi interesująco? Nasza aplikacja mobilna otwiera wiele możliwości!

Wskazówka:
Jeżeli zdarza Ci się często podróżować, pracujesz za granicą lub robisz zakupy w zagranicznych sklepach internetowych, koniecznie załóż nasze konto walutowe Uruchomi się w nowym oknie. Oferujmy je dla Ciebie aż w 12 walutach: 

  • euro (EUR),
  • dolar amerykański (USD),
  • funt brytyjski (GBP),
  • frank szwajcarski (CHF),
  • korona norweska (NOK),
  • korona szwedzka (SEK),
  • korona duńska (DKK),
  • korona czeska (CZK),
  • jen japoński (JPY),
  • forint węgierski (HUF),
  • dolar australijski (AUD),
  • dolar kanadyjski (CAD).

Konto walutowe możesz otworzyć m.in. w naszej aplikacji mobilnej. Połączysz w niej też swoją kartę do konta w PLN z kontem walutowym w walucie: euro (EUR), dolary amerykańskie (USD), funty brytyjskie (GBP), franki szwajcarskie (CHF), koronę norweską (NOK), koronę szwedzką (SEK), koronę duńską (DKK), koronę czeską (CZK).

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, konto walutowe otworzysz w naszych placówkach Uruchomi się w nowym oknie, a konto w euro (EUR), dolarach amerykańskich (USD), funtach brytyjskich (GBP) przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej lub na stroniesantander.pl Uruchomi się w nowym oknie.

Płatności zbliżeniowe telefonem

Płatności zbliżeniowe ułatwią Ci zakupy. Dzięki naszej aplikacji mobilnej dodasz swoją kartę płatniczą do cyfrowego portfela w smartfonie. Nie wymaga to specjalnych przygotowań, a jedynie chwili wolnego czasu. Wystarczy, że:

  1. Wybierzesz kartę, którą chcesz płacić zbliżeniowo telefonem.
  2. Dla kart debetowych klikniesz Dodaj do Google Pay lub Dodaj do Apple Wallet, a dla kart kredytowych RRSO 23,24% Twoje skróty, a następnie Dodaj do Google Pay lub Dodaj do Apple Wallet.
  3. Zapoznasz się i zaakceptujesz nasz Regulamin korzystania z kart płatniczych w ramach cyfrowego portfela Google Pay lub Apple Pay.

I gotowe – od tego momentu zapłacisz wygodnie swoim telefonem. Bez konieczności noszenia przy sobie portfela czy karty.

Moje cele i inne przydatne usługi

Chcesz zacząć oszczędzać? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – w naszej aplikacji mobilnej możesz odkładać pieniądze z usługą Moje cele Uruchomi się w nowym oknie. Dzięki niej uporządkujesz swoje finanse, sprawdzisz swoje postępy w oszczędzaniu i zadecydujesz, ile chcesz odłożyć. Co więcej, otrzymasz też na telefon komunikaty motywacyjne i porady dotyczące oszczędzania.

Jednak to nie wszystko. W Santander mobile znajdziesz jeszcze inne ciekawe usługi. Za przykład posłuży nam opcja Autopay Uruchomi się w nowym oknie. Dzięki niej szybko zapłacisz za przejazd autostradą A1 i A2 – wystarczy, że zarejestrujesz swój samochód lub motocykl. Nie jesteś kierowcą? W takim razie z pewnością zainteresują Cię szybkie płatności za bilety na komunikację miejską.

Nasza aplikacja i bezpieczeństwo

Gdy myślisz o bezpieczeństwie, gdy korzystasz z naszej aplikacji mobilnej – pamiętaj o kilku kluczowych zasadach.

Przede wszystkim, gdy zechcesz zainstalować naszą aplikację bankową, pamiętaj, by pobrać ją ze znanego i zaufanego źródła. W przypadku użytkowników systemu operacyjnego Android będzie to sklep Google Play, natomiast osób korzystających z telefonów z iOS – App Store. Zwróć także uwagę na dostawcę aplikacji – musi być to Santander Bank Polska S.A. – a także na zamieszczone opinie i liczbę aktywnych użytkowników aplikacji oraz pobrań.

By Twoje pieniądze były bezpieczne, pamiętaj o regularnym aktualizowaniu aplikacji mobilnej i używaj blokady ekranu. Co więcej – nie przechowuj na telefonie poufnych informacji, w tym np. PIN-u do naszej aplikacji. Chcesz dowiedzieć się nieco więcej na temat bezpieczeństwa w sieci? W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszymi zasadami Bezpiecznego Bankowania Uruchomi się w nowym oknie.

Wskazówka:
Rozumiemy, że chcesz czuć się bezpiecznie podczas korzystania z bankowości mobilnej czy internetowej. Z pakietem bezpieczeństwa w sieci CyberRescue, który udostępniamy naszym klientom z naszym partnerem, będziesz na bieżąco z informacjami o aktualnych cyberzagrożeniach i otrzymasz wsparcie, gdy padniesz ofiarą cyberataku.

Nasza bankowość mobilna – podsumowanie

Używanie naszej mobilnej aplikacji bankowej jest nie tylko wygodne. Z jej pomocą sprawdzisz swój stan konta, dokonasz płatności zbliżeniowych (z użyciem Google Pay i Apple Pay), a także wyślesz przelew
i ustawisz zlecenia stałe. Możesz korzystać z aplikacji i jej funkcji w dowolnym miejscu i czasie, bez żadnych ograniczeń.

Nie zwlekaj już dłużej i pobierz naszą aplikację. Postaw na wygodne rozwiązania, dzięki którym zyskasz sporo swobody w zarządzaniu swoimi pieniędzmi.

To może Cię zainteresować: Co zrobić, gdy zapomnisz loginu lub hasła do bankowości internetowej lub aplikacji?

zespół Bluerank

Aplikacja pomaga w codziennych sprawach

Dopasuj do siebie
powitanie, logowanie, tapeta
Używaj trybu dyskretnego
ukryj stan konta w miejscach publicznych
Korzystaj z BLIKA
płać, wypłacaj i przelewaj na telefon
Kupuj i płać
za: bilety, parkingi, autostrady,
kwiaty, taksówki
Wymieniaj walutę
w Kantorze Santander 24/7
Oszczędzaj z Moimi celami
określ cel i wygodnie odkładaj

Poznaj aplikację

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny. Ma on charakter informacyjno-marketingowy, nie stanowi naszych sugestii ani rekomendacji. Artykuł Bluerank został przygotowany na nasze zlecenie. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie tego artykułu.
Stan na 24.06.2024 r.


Dodatkowe źródła: 
www.apple.com/pl (dostęp: 09.06.2023)


Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na Santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). 


Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Aplikacja bankowa - Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej.