Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Zmieniamy
i upraszczamy regulacje

Od 1 marca 2025 r.
zmienimy nasze regulacje

Nie zmieniamy cen produktów i usług z bieżącej oferty.

Uprościliśmy naszą ofertę i język dokumentów.
Zaktualizowaliśmy też Politykę przetwarzania danych osobowych.

Wszystkie zmienione regulacje oraz wykazy zmian znajdziesz tutaj Uruchomi się w nowym oknie

Zmiany w kontach wycofanych z oferty

Inne zmiany

Dlaczego nagrywamy niektóre rozmowy

Na podstawie przepisów prawa lub naszych uzasadnionych interesów możemy nagrywać rozmowy telefoniczne, audio lub wideo, które z Tobą prowadzimy. Nagrania te są poufne.

 

Zobacz, jak zrezygnować z płyt CD

 

Szczegóły oferty, oprocentowania, informacje o opłatach i prowizjach udostępniamy na santander.pl.

Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.

Słowniczek usług reprezentatywnych udostępniamy na santander.pl/PAD oraz w naszych placówkach. Publikujemy go zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym klientów indywidualnych.

  • Konto Santander, Ekstrakonto Student, Ekstrakonto Profit, Konto AVOCADO, Ekstrakonto S i Konto24 to rachunki płatnicze.
  • Przelew, Przelew24, przelew ekspresowy (natychmiastowy), przelew zwykły (Elixir) to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Infolinia 1 9999 to usługa bankowości telefonicznej. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.