Gwarancja portfelowa BGK
Gwarancja portfelowa BGK
Finansowanie korzysta ze wsparcia instrumentu gwarancyjnego - Paneuropejskiego Funduszu Gwarancyjnego wdrażanego przez Europejski Fundusz Inwestycyjny przy wsparciu finansowym państw członkowskich wnoszących wkład do Paneuropejskiego Funduszu Gwarancyjnego.
Fundusz ma na celu ochronę gospodarki UE przed skutkami epidemii COVID-19.
Celem projektu jest wsparcie przedsiębiorstw w dostępie do finansowania leasingowego.
Więcej na temat gwarancji oraz dokumenty jej dotyczące znajdziesz na stronie BGK.
Elastyczne raty
Elastyczne raty
Niepokoi nas obecna sytuacja pandemiczna, bezpieczeństwo i zdrowie to najważniejsza sprawa, szczególnie teraz. Niezależnie od okoliczności, jako zespół Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami.
Reagujemy na skutki pandemii koronawirusa. Troszczymy się o naszych klientów i jako firma odpowiedzialna społecznie wspieramy ich w trudnych sytuacjach.
Co robimy?
Udostępniliśmy możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań. Możesz samodzielnie zmieniać wysokość swoich miesięcznych rat do zawartych z nami umów, m.in.:
- zmienić termin bieżącej raty
- zawiesić spłatę kapitału na 3 lub 6 miesięcy oraz
- wydłużyć umowę
Jak skorzystać z naszej propozycji?
To proste! Zaloguj się na swoje konto w portalu ebok.santanderleasing.pl.
Sprawdź, jaką propozycję przygotowaliśmy dla Ciebie. W portalu znajdują się:
- szczegóły propozycji “Wakacje od rat” lub “Płacisz kiedy chcesz”
- link do wniosku
- wskazówki, które pomogą złożyć wniosek
Proces przeprowadzamy on-line.
W przypadku pytań
Prosimy o kontakt z:
- doradcą leasingowym, który obsługuje Twoją firmę lub
- biurem obsługi umów:
- mailowo: aneksy@santanderleasing.pl
- telefonicznie: 61 850 35 25
#podpisujeszjakchcesz
Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu
Dzięki dostępnym technologiom spółka umożliwia przedsiębiorcom podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie eSpotk@nia z doradcą leasingowym.
Zasady są bardzo proste
Po potwierdzeniu warunków handlowych umowy z doradcą leasingowym, dostarczeniu niezbędnych dokumentów i otrzymaniu pozytywnej decyzji na finansowanie, klienci mogą podpisać umowę z Santander Leasing w dwóch formach. Po pierwsze – tradycyjnie, podczas bezpośredniego spotkania, ale obecnie jest to mocno utrudnione. Po drugie - zdalnie, czyli przedsiębiorca podpisuje umowę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem własnoręcznym, złożonym w trakcie wideorozmowy - eSpotk@nia - z doradcą leasingowym Santander Leasing. Realizacja umów będzie odbywała się w możliwie najkrótszym czasie. Jak to możliwe?
Nowoczesne technologie na wyciągnięcie ręki
Również dlatego, że Santander Leasing wykorzystuje narzędzia Google, które są dostępne dla każdego. Żeby wziąć udział w zdalnym spotkaniu z doradcą potrzebny jest laptop z dostępem do Internetu i działającą kamerą. Nie ma potrzeby instalowania żadnych dodatkowych aplikacji. Wykorzystujemy dostępną technologię, która może wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów, w każdym czasie i w różnych warunkach - teraz jest to jeszcze bardziej istotne.
Bierzemy odpowiedzialność za nasz biznes i codzienne funkcjonowanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Równocześnie od zawsze nasz rozwój napędzają innowacje i odważne wdrażanie nowych rozwiązań. Od kilku lat mocno rozwijamy możliwość zdalnego realizowania wielu zadań. Obecnie zapraszamy również naszych klientów do takiego spotkania na odległość, już nie tylko w celu rozmowy ale też w celu wideorozmowy podczas której możliwe jest podpisanie umowy.
To nie koniec, zastanawiamy się jakie inne elementy związane z obsługą klienta możemy zrobić właśnie w ten sposób – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Dlatego też wykorzystujemy dostępną technologię i dynamiczny rozwój e-usług, które mogą wspierać zawieranie umów, podpisywanie dokumentów w każdym czasie i w różnych warunkach, jak też obsługę klienta. Portal klienta eBOK24 Uruchomi się w nowym oknie, eSpotk@nie, #podpisujeszjakchcesz to rozwiązania które są już z nami i zostaną na długi czas. To też rozwiązania bardzo istotne zwłaszcza obecnie, gdyż zwiększają bezpieczeństwo naszych klientów
i pracowników - dodaje.
Wsparcie inFakt
Wraz z naszym strategicznym partnerem Ogólnopolskim Biurem Rachunkowym inFakt wspieramy przedsiębiorców.
inFakt Uruchomi się w nowym oknie uruchomił infolinię dla naszych klientów, na której można się dowiedzieć o:
- rządowych rozwiązań osłonowych,
- zasiłkach dla przedsiębiorców,
- zdalnej obsłudze księgowej.
Możesz napisać na santander@infakt.pl lub zadzwonić pod numer (pon. – sob. w godzinach 7:00-22:00).
Zachęcamy także do zapoznania się z materiałami na blogu inFakt Uruchomi się w nowym oknie.
Uwaga!
inFakt nie udziela wsparcia w zakresie produktów leasingowych. Jeśli masz pytania na temat produktów Santander Leasing, zadzwoń pod numer lub wypełnij
Zobacz z czego może skorzystać Twoja firma
Aktualne źródła informacji
Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego Uruchomi się w nowym oknie, na rządowej stronie informacyjnej Uruchomi się w nowym oknie i bezpłatnej infolinii NFZ 800-190-590.