Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Szukaj na stronie

Wynajem

Wynajem samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony z obsługą serwisową i gwarancją mobilności.

  • Możesz używać samochód 24, 36, 48 lub 60 miesięcy

  • Decyzje możesz otrzymać w kilka minut

  • Skorzystaj z rabatów na samochody u współpracujących z nami dealerów

  • Oferujemy atrakcyjne pakiety serwisowe oraz produkty i usługi dodatkowe

  • Dzięki karcie paliwowej, rozliczaj bezgotówkowo zakup paliwa i innych produktów na stacjach benzynowych oraz płać szybciej za przejazdy autostradami 

  • Korzystaj z atrakcyjnych warunków ubezpieczenia

Proste zasady, przejrzyste opłaty

Wynajem to optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy, które gwarantuje Ci stałe i przewidywalne koszty używania samochodu.

Wybierając wynajem zyskujesz:

  • finansowanie pojazdu
  • dostosowany do Twoich potrzeb pakiet usług  serwisowych, który obejmuje:
    • obsługę serwisową pojazdu
    • pomoc w likwidacji szkody
    • udostępnienie samochodu zastępczego
    • całodobową pomoc w razie awarii, wypadku, unieruchomienia lub kradzieży pojazdu
  • przewidywalność kosztów używania samochodu

Opis produktu

Obsługa serwisowa

Samochód uległ awarii lub został uszkodzony? Zadzwoń do naszego Centrum Obsługi, zapewnimy Tobie profesjonalną pomoc oraz kompleksowe wsparcie. Pomożemy w umówieniu wizyty w serwisie, a jeżeli samochód jest niesprawny, zorganizujemy holowanie i samochód zastępczy.

Przeglądy i naprawy mechaniczne wykonywane są w autoryzowanych stacjach obsługi, dzięki czemu masz pewność, że serwis jest zgodny z jakością określoną przez producenta pojazdu.
 
W ramach wybranego pakietu serwisowego zapewniamy:

 

Mini

Maxi

Organizację i pokrycie kosztów przeglądów zgodnie z częstotliwością i w zakresie przewidzianym przez producenta (np. wymiana oleju, wymiana filtrów: klimatyzacji, powietrza, paliwa, oleju, inne wymagane części zgodnie z wymaganiami producenta)
Organizację i pokrycie kosztów badań technicznych
Diagnostykę, wymianę części eksploatacyjnych i podzespołów zgodnie z oceną Autoryzowanej Stacji Obsługi
Inne naprawy i czynności, których potrzeba wynika z normalnej eksploatacji pojazdu, w tym organizację napraw gwarancyjnych

Opony

W wynajmie sam wybierasz:
  • klasę opon: ekonomiczna, standard, premium
  • rodzaj opon: letnie, zimowe i wielosezonowe
Nasza sieć obsługi znajduje się na terenie całego kraju dzięki czemu możesz skorzystać z sezonowej wymiany opon oraz ich przechowywania w dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

Ubezpieczenie komunikacyjne i likwidacja szkód

W ramach pakietu ubezpieczenia komunikacyjnego otrzymujesz:
  • pełen zakres ochrony (OC, AC, NNW)
  • korzystne stawki
  • pakiet ubezpieczeń wieloletnich
  • profesjonalną obsługę w przypadku likwidacji szkody
W przypadku szkody częściowej, zadzwoń pod numer 61 850 34 44 i skorzystaj z sieci naprawczej naszych partnerów. Zapewnimy samochód zastępczy na cały okres trwania naprawy oraz kompleksowe wsparcie przy likwidacji szkody.

Assistance

Jeśli w trakcie podróży, delegacji albo urlopu miałeś zdarzenie drogowe lub wynajmowany samochód uległ awarii, to w ramach ubezpieczenia Leasing Assistance możesz skorzystać z:
  • szybkiej interwencji pomocy drogowej
  • usunięcia usterki uniemożliwiającej dalszą podróż
  • holowania pojazdu do punktu naprawy
  • pojazdu zastępczego (pod warunkiem, że skorzystasz z holowania za pośrednictwem Assistance)
  • transportu kierowcy i pasażerów wraz z bagażem:
    • do Twojego miejsca zamieszkania
    • do miejsca docelowego podróży - pociągiem I klasy, a jeżeli czas podróży przekracza 8 godzin - samolotem
  • zakwaterowania w hotelu wraz ze śniadaniem dla kierowcy i pasażerów
  • pokrycia kosztów wizyty bliskiej osoby, jeżeli na skutek wypadku znalazłeś się w szpitalu (pokrywane są również koszty podróży i zakwaterowania)

Karta paliwowa

Dzięki karcie paliwowej możesz bezgotówkowego rozliczać zakup paliwa, oleju, akcesoriów samochodowych na stacjach Orlen, BP i Circle K. Zestawienie wszystkich transakcji znajdziesz  na zbiorczej, miesięcznej fakturze.

Możesz zdecydować o:
  • pakiecie, z którego chcesz skorzystać:
    • Pakiet Classic - to pakiet dla kupujących paliwo, oleje i korzystających z myjni samochodowych
    • Pakiet Premium - to pakiet, który umożliwia również zakup paliw uszlachetnionych, akcesoriów i kosmetyków samochodowych
  • rodzaju karty:
    • typ "pojazd” z numerem rejestracyjnym
    • typ "klient"
Ważne! Dzięki karcie paliwowej możesz poprawić płynność finansową Twojej firmy. Za zakupione paliwo oraz inne produkty możesz zapłacić do 50 dni później.

Dowiedz się więcej

Jeśli wybierzesz wynajem, otrzymasz:
  • elastyczne finansowanie pojazdu lub floty
  • niskie, miesięczne raty z możliwością wymiany pojazdu na nowy po zakończeniu bieżącej umowy
  • możliwość wykupu pojazdu po zakończeniu umowy
  • obsługę serwisową pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługi
Dodatkowe korzyści:
  • optymalizacja kosztów działalności firmy poprzez utrzymanie stałych kosztów napraw, serwisów oraz eksploatacji pojazdów
  • miesięczne raty, które pozostają kosztem uzyskania przychodu
  • brak ryzyka związanego z wartością rezydualną
  • ograniczenie kosztów administracji floty samochodowej
  • dedykowana infolinia do obsługi wynajmu
  • gwarancja stałych opłat
  • miesięczne opłaty na pokrycie kosztów ubezpieczenia pojazdu, które nie podlegają VAT
Możesz skorzystać z naszych ofert dostępnych na stronie www.multisalon24.pl

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze oferty

Wynajem długoterminowy a leasing

  Leasing Wynajem  
Wykup samochodu Klienci najczęściej wykupują samochód  Klienci oddają samochód i decydują się wynająć nowy  
Finansowanie Klienci spłacają całą wartość samochodu Klienci spłacają jedynie realną utratę wartości samochodu  
Obsługa samochodu Po stronie klienta Zarządzana przez zespół Santander Leasing   
       

 

Leasing czy wynajem? Co jest dla mnie korzystniejsze?

Bardzo ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ wiele zależy od Twoich aktualnych potrzeb. Na pierwszy rzut oka rata wynajmu długoterminowego może wydawać się wyższa niż w tradycyjnym leasingu.
Pamiętaj jednak, że wynajem to również szereg usług dodatkowych, które skalkulowaliśmy za i dla Ciebie:
•    ubezpieczenie z assistance
•    okresowe przeglądy techniczne i naprawy eksploatacyjne samochodu
•    zakup, wymiana i magazynowanie opon
•    samochód zastępczy
•    karta paliwowa
•    pomoc doradcy w razie problemów z samochodem

Przewodnik zwrotu pojazdów

Przewodnik objęty jest prawami autorskimi Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Santander Leasing S.A. i Santander F24 S.A. korzystają z Przewodnika na podstawie udzielonej licencji oraz jako Santander Leasing S.A. i Santander F24 S.A. udostępniamy Przewodnik w związku z zawartą umową najmu / leasingu. Czytelnicy / odbiorcy Przewodnika mogą z niego korzystać wyłącznie w celu realizacji zawartej z nami umowy najmu / leasing.

Skontaktuj się z nami

Biuro Obsługi Klienta +48 61 850 34 44

  • Wybór tonowy:
    0 - Wezwanie pomocy na drodze (24h/7 dni w tygodniu)
     
    Obsługa serwisowa (w dni robocze w godz. 8:00-18:00)
    1 - Umówienie wizyty w serwisie
    2 - Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
    3 - Wymiana opon

  •  
     
     
    Obsługa umowy (w dni robocze w godz. 8:00-16:00)
    1 - Aneks do umowy
    2 - Zakończenie umowy
    3 - Rejestracja pojazdu/karty paliwowe
    4 - Tematy pozostałe