Przerwa 25/26 października Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 7:30 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne. Przepraszamy za utrudnienia!

Szukaj na stronie

Lista komunikatów Santander Leasing

Pomoc dla klientów dotkniętych powodzią

27 września 2024

Jeśli dotknęły Cię skutki powodzi, możesz złożyć wniosek o odroczenie płatności, wydłużenie umowy lub zmianę harmonogramu.

W ramach wsparcia dla klientów bezpośrednio dotkniętych powodzią

  • odstępujemy od pobierania opłaty za zmiany harmonogramu, odroczenia płatności lub wydłużenia umowy oraz
  • nie pobieramy opłaty za rozwiązanie umowy na skutek szkody całkowitej finansowanego przedmiotu.

Zwolnienie z opłat dotyczy wniosków złożonych od 16.09.2024 do 31.12.2024.

W elektronicznym portalu klienta eBOK24 udostępniliśmy dostępne opcje zmiany harmonogramu:

  • nowy termin płatność zafakturowanej raty (przesunięcie o 3 lub 6 miesięcy) niezapłaconych kwot z bieżącego miesiąca,
  • zawieszenie spłaty kapitału oraz wydłużenie umowy o 3 lub 6 miesięcy,
  • zawieszenie spłaty kapitału na 3 lub 6 miesięcy,
  • wydłużenie umowy o 6 miesięcy.

Szczegóły i informacje, jak złożyć wnioski znajdziesz w portalu eBOK24

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami 

  • pod nr 61 850 35 25 wew. 3. lub
  • na czacie w zakładce Kontakt w portalu eBOK24.