Lista komunikatów Santander Leasing
Pomoc dla klientów dotkniętych powodzią
Jeśli dotknęły Cię skutki powodzi, możesz złożyć wniosek o odroczenie płatności, wydłużenie umowy lub zmianę harmonogramu.
W ramach wsparcia dla klientów bezpośrednio dotkniętych powodzią
- odstępujemy od pobierania opłaty za zmiany harmonogramu, odroczenia płatności lub wydłużenia umowy oraz
- nie pobieramy opłaty za rozwiązanie umowy na skutek szkody całkowitej finansowanego przedmiotu.
Zwolnienie z opłat dotyczy wniosków złożonych od 16.09.2024 do 31.12.2024.
W elektronicznym portalu klienta eBOK24 udostępniliśmy dostępne opcje zmiany harmonogramu:
- nowy termin płatność zafakturowanej raty (przesunięcie o 3 lub 6 miesięcy) niezapłaconych kwot z bieżącego miesiąca,
- zawieszenie spłaty kapitału oraz wydłużenie umowy o 3 lub 6 miesięcy,
- zawieszenie spłaty kapitału na 3 lub 6 miesięcy,
- wydłużenie umowy o 6 miesięcy.
Szczegóły i informacje, jak złożyć wnioski znajdziesz w portalu eBOK24.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami
- pod nr 61 850 35 25 wew. 3. lub
- na czacie w zakładce Kontakt w portalu eBOK24.