Lista komunikatów Santander Leasing
Działamy razem! Odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).
Potwierdzamy, że Santander Leasing nie zmienia numerów kont do wpłat, telefonów, adresów stron www. Niezależnie od okoliczności, w Santander Leasing zawsze jesteśmy razem z naszymi klientami. Dlatego reagujemy na sytuację wywołaną koronawirusem. Troszczymy się o naszych klientów, jako odpowiedzialna społecznie firma będziemy ich wspierać w trudnych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
Co robimy?
Udostępniliśmy naszym klientom możliwość zdalnego składania wniosków o odroczenie spłaty zobowiązań.
Jak skorzystać z naszej propozycji?
To proste: zaloguj się do eBOK24 (ebok.santanderleasing.pl) Uruchomi się w nowym oknie i złóż wniosek:
Odroczenie spłaty zobowiązań (epidemia koronawirusa).
Z uwagi na skalę akcji, propozycje są udostępniane stopniowo.
O dostępności propozycji, zostaniesz powiadomiony e-mail’em lub sms (komunikaty uzależnione są od ustawień formy kontaktu w portalu eBOK24 / Ustawienia / Powiadomienia / Zarządzaj).
Jeśli nie dostałeś powiadomienia: sprawdź Ustawienia i włącz powiadomienia.
Jeżeli nie otrzymasz w najbliższych dniach propozycji, nie martw się. Będziemy je udostępniać w kolejnych dniach.
Odroczenie płatności za pośrednictwem eBOK24 jest wolne od opłat.
Uwaga!
Zwróć uwagę na umowy leasingu zawarte do 31 grudnia 2018 roku, których przedmiotem są samochody osobowe o wartości ponad 150 tysięcy złotych. Zmiany w tych umowach mogą skutkować utratą prawa do pełnego ujmowania opłat w kosztach podatkowych.
Kontynuujemy działania:
Jeżeli chcesz skorzystać, z naszej propozycji, a nie masz jeszcze konta eBOK24, załóż je.
Jak uzyskać dostęp?
Jeżeli miałeś założone konto w portalu eBOK24, ale go nie aktywowałeś, nie martw się, w najbliższym czasie otrzymasz ponowne maile aktywacyjne. Jeżeli nie jesteś pewny czy masz założone konto, sprawdź postanowienia swojej umowy leasingu albo pożyczki lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Leasingowym.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Obecnie zgłasza się do nas wielu klientów, stąd mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zadań lub utrudnienia w kontakcie z nami.
Za wszystkie niedogodności przepraszamy.