Reklamacje dla klientów Santander F24
Gdzie możesz złożyć reklamację:
w siedzibie Santander F24 S.A.
Reklamację złóż listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu), pod adresem:
ul. Kolorowa 8, 60-198 PoznańMożesz skorzystać z przygotowanego przez nas formularza zgłoszenia reklamacji.
na adres mailowy
reklamacje@santanderleasing.pl
__________________________reklamacje.posrednik@santanderleasing.pl
(reklamacje, które dotyczą usług świadczonych przez doradców, będących pośrednikami kredytowymi Santander F24 S.A.)poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta
Infolinia czynna pon.-pt.
godz. 8:00-16:00
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Jakich danych potrzebujesz, żeby złożyć reklamację:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- dane kontaktowe:
- nr telefonu,
- e-mail,
- adres korespondencyjny,
- opis przedmiotu reklamacji,
- Twoje oczekiwania, co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji,
- preferowana forma odpowiedzi na reklamację:
- na piśmie,
- mailowo,
- dane pośrednika kredytowego, którego dotyczy reklamacja: imię i nazwisko (dotyczy reklamacji, którą składasz na doradcę leasingowego lub doradcę obsługi serwisowej, działającego w imieniu Santander F24 przy zawieraniu umowy).
Dokumenty
Prosimy zapoznaj się ze stosowanymi u nas zasadami składania i rozpatrywania reklamacji.