Pilne!
Ostrzegamy – uważaj na fałszywe wiadomości i wykradanie danych. Więcej na naszej stronie >

Gdzie możesz złożyć reklamację:

  • w siedzibie Santander F24 S.A.

    Reklamację złóż listownie lub osobiście (ustnie, do protokołu), pod adresem:
    ul. Kolorowa 8, 60-198 Poznań

    Możesz skorzystać z przygotowanego przez nas formularza zgłoszenia reklamacji.

  • na adres mailowy

    reklamacje@santanderleasing.pl
    __________________________

    reklamacje.posrednik@santanderleasing.pl
    (reklamacje, które dotyczą usług świadczonych przez doradców, będących pośrednikami kredytowymi Santander F24 S.A.)

     

  • poprzez infolinię Biura Obsługi Klienta

    61 850 35 00

    Infolinia czynna pon.-pt.
    godz. 8:00-16:00
    Opłata zgodna z taryfą operatora.

Jakich danych potrzebujesz, żeby złożyć reklamację:

  • imię i nazwisko,
  • PESEL,
  • dane kontaktowe: 
    • nr telefonu,
    • e-mail,
    • adres korespondencyjny,
  • opis przedmiotu reklamacji,
  • Twoje oczekiwania, co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji,
  • preferowana forma odpowiedzi na reklamację:
    • na piśmie, 
    • mailowo,
  • dane pośrednika kredytowego, którego dotyczy reklamacja: imię i nazwisko (dotyczy reklamacji, którą składasz na doradcę leasingowego lub doradcę obsługi serwisowej, działającego w imieniu Santander F24 przy zawieraniu umowy).