Infolinia: 1 9999
Kontrast
A A A

iBiznes24 mobile

iBiznes24 mobile umożliwia łatwy, wygodny i szybki dostęp do usługi iBiznes24 internet. Dzięki aplikacji mobilnej osoby zarządzające finansami firm i korporacji mają możliwość pracy w dowolnych warunkach i o każdej porze, bez konieczności korzystania z komputera. iBiznes24 mobile umożliwia dostęp do kluczowych informacji, potrzebnych do zarządzania finansami firmy.

 
  • pełne informacje o rachunku dostępne 24 godziny na dobę,
  • możliwość akceptacji paczek transakcji i pojedynczych transakcji,
  • możliwość rejestracji transakcji,
  • usługa e-FX wymiany walut,
  • prezentacja kart płatniczych,
  • rozbudowany system wyszukiwania i filtrowania,
  • możliwość pracy w kontekście jednej i wielu firm,
  • bezpośredni kontakt z Doradcami Operacyjnymi i iBiznes24 bezpośrednio z aplikacji,
  • powiadomienia informacyjne Push,
  • okno zadań – zestawienie paczek i transakcji czekających na akcję do wykonania – akceptacja/przekazanie do realizacji.

Korzystanie ze wszystkich opcji dostępnych w iBiznes24 mobile jest możliwe po wcześniejszym zarejestrowaniu telefonu, na którym aplikacja jest zainstalowana, jako urządzenie zaufane.

  • Szybki podgląd – możliwość sprawdzenia dostępnych środków i ostatniej operacji na wybranym, wcześniej zdefiniowanym rachunku.
  • Praca w kontekście jednej firmy lub całej instalacji. Prosty podgląd sald, szczegółów oraz historii rachunków bieżących, lokat i kredytów.
  • Akcje na transakcjach niespaczkowanych – Akceptacja, przekazanie do realizacji , anulowanie podpisu, wstawianie do paczek.
  • Rejestracja/edycja (wybranych typów – krajowy, w ramach instalacji, własny) transakcji do kontrahentów ze słownika/z listy.
  • Akcje na paczkach i na transakcjach w paczce – akceptacja, przekazanie do realizacji, anulowanie podpisu.
  • Okno zadań – zestawienie paczek i transakcji, czekających na akcję do wykonania.
  • Możliwość spersonalizowania rachunków ulubionych.
  • Bezpośrednie przejście do szczegółów transakcji.
  • Dostęp do podglądu szczegółów paczek transakcji oraz możliwość ich szybkiej akceptacji i przekazania do realizacji.
  • Rozbudowana funkcja filtrowania wybranych transakcji i paczek transakcji.
  • Podgląd kart płatniczych.
  • Moduł e-FX. Realizacja wymiany walut (SPOT-2).
  • Sprawdzanie aktualnych kursów walut oraz możliwość przeliczania walut.
  • ID Touch oraz FaceID dla dedykowanych urządzeń.
  • Zmiana hasła i sposobu logowania (hasło zwykłe, hasło maskowane lub PIN mobilny).
  • Obrazek bezpieczeństwa przy logowaniu.
  • Możliwość logowania do usługi bez dodatkowego narzędzia.
  • Bezpośredni kontakt z dedykowanym Doradcą Operacyjnym i Doradcą iBiznes24.
  • Dostęp do map z opcją wyszukiwania oddziałów i bankomatów.
  • Podgląd danych teleadresowych Banku.
  • Aplikacja dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.
  • Aktywne DEMO
  • Push informacyjny – krótki komunikat informacyjny odnośnie działania aplikacji.

Aplikacja dedykowana jest dużym firmom i przedsiębiorstwom, które posiadają usługę iBiznes24 internet.

Aplikacja dostępna jest do pobrania i zainstalowania na urządzeniach mobilnych z systemem Android, iOS.

 

+ Android

Aplikacja dla urządzeń mobilnych z systemem Android wymaga wersji systemu operacyjnego urządzenia: Android 5.0 lub wyższej.

Aplikację można pobrać bezpośrednio na swój telefon. W tym celu należy:

  • Otworzyć aplikację Sklep Google Play.
  • Wyszukać aplikację po nazwie "iBiznes24 mobile".
  • Zainstalować bezpłatną aplikację na urządzeniu.

Możesz również skorzystać z bezpośredniego linka do Google Play.

Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem Banku Zachodniego WBK S.A. pobierz aplikację i zapoznaj się z nią dzięki ogólnie dostępnej wersji demonstracyjnej – DEMO.

+ iOS

Aplikacja dla urządzeń mobilnych z systemem iOS wymaga wersji systemu operacyjnego urządzenia: iOS 7.0 lub wyższej. Od połowy września, kiedy zostanie wydana wersja iOS 10, wersja 7 nie będzie wspierana.

Aplikację można pobrać bezpośrednio na swój telefon. W tym celu należy:

  • Otworzyć aplikację App Store lub na komputerze przy użyciu programu iTunes. W obu przypadkach należy być zarejestrowanym użytkownikiem iTunes Store.
  • Wyszukać aplikację po nazwie "iBiznes24 mobile".
  • Zainstalować bezpłatną aplikację na urządzeniu.

Możesz również skorzystać z bezpośredniego linka do App Store.

Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem Banku Zachodniego WBK S.A. pobierz aplikację i zapoznaj się z nią dzięki ogólnie dostępnej wersji demonstracyjnej – DEMO.

Aktywacja przebiega w 3 prostych krokach:

1. Pierwsze logowanie
Do logowania podaj swój NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta) oraz hasło – są to te same dane, których używasz do logowania do usług bankowości elektronicznej iBiznes24 internet.

2. Rejestracja urządzenia mobilnego
Pełne możliwości aplikacji są dostępne po zarejestrowaniu urządzenia mobilnego, jako urządzenie zaufane. W menu głównym iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Rejestracja. Rejestrację należy potwierdzić smsKodem lub odpowiedzią tokena w zależności od posiadanego narzędzia autoryzacji. Ten proces można również kontynuować od strony iBiznes24 internet.

3. Definiowanie PINu mobilnego
W menu głównym usługi iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Sposób logowania i aktywować hasło uproszczone. Od tego momentu można logować się za pomocą PINu mobilnego (skróconego hasła, które składa się z czterech do ośmiu cyfr).

W iBiznes24 mobile nie ma konieczności używania hasła maskowanego, można się logować hasłem maskowanym, zwykłym lub za pomocą PINu mobilnego.

Kontakt z doradcą

Centrum Obsługi Biznesu

(71) 393 8888

Biuro Prasowe

Konto Firmowe Godne Polecenia
Konto Firmowe Godne Polecenia

dla firm o niskich potrzebach transakcyjnych (z jednym rachunkiem walutowym bez opłaty za prowadzenie)

Załóż konto



Kredyt MŚP Online dostępny 24H Kredyt MŚP Online dostępny 24H

decyzja kredytowa bez wychodzenia z domu

Złóż wniosek

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm