W tworzeniu naszych usług najważniejszy jest głos naszych klientów
– to dla Was wprowadzamy nowe rozwiązania

W naszych badaniach jakościowych pytamy o dotychczasową współpracę z bankiem, zadowolenie i chęć do polecenia nas innym – dzięki temu wiemy, czy nasze produkty i usługi zapewniają swobodę i ułatwiają codzienne czynności. Swoimi opiniami dzielicie się z nami również w kanałach kontaktu czy reklamacjach – każda z nich jest dla nas cenna!

Nasi doradcy

Wasze codzienne interakcje z naszymi doradcami pozwalają nam na bieżąco śledzić najbardziej interesujące Was tematy związane z naszymi usługami i produktami

Media społecznościowe

dzięki opiniom i dyskusjom na naszych portalach wiemy co jest dla Was ważne i interesujące

NPS
(Net Promoter Score)

znany jako wskaźnik lojalności, dzięki niemu wiemy jak chętni do polecania nas swoim bliskim są nasi Klienci

Reklamacje

Wiemy, jak ważny jest to dla Was proces, dlatego każdą sprawę rozpatrujemy w możliwie najkrótszym terminie oraz dokładnie analizujemy jej powód

Badania jakości

  • weryfikują jakość obsługi przez naszych doradców w oddziałach oraz w contact center,
  • pokazują Wasze zadowolenie z oferowanych przez nas produktów i usług, ale też nasz pozycję na rynku instytucji finansowych,
  • wykorzystujemy je przy wdrażaniu nowych rozwiązań – dzięki nim wiemy, czy wybrany przez nas kierunek jest zgodny z Waszymi oczekiwaniami

W oparciu o to, co już nam powiedzieliście, wprowadziliśmy szereg rozwiązań!

Często zgłaszacie nam nową potrzebę lub pojawia się nowy trend. Wspólnie szukamy najlepszego sposobu, aby zaproponowane rozwiązania pozwalały Wam bankować jak chcecie. Wykorzystując podejście Design Thinking, projektujemy nowe rozwiązania, które we współpracy z Wami testujemy i wdrażamy dla wszystkich naszych klientów.

Głos Klienta

Konto Jakie Chcę to nie tylko nowoczesne i innowacyjne konto dla najbardziej wymagających, ale zupełnie nowe podejście do oczekiwań klientów.

Szereg dodatkowych usług, które możesz uruchamiać i zmieniać w razie potrzeby sprawia, że Konto Jakie Chcę w każdej chwili jest dopasowane do Twoich aktualnych potrzeb.

Staramy się, aby nasze usługi były wygodne i innowacyjne. Z aplikacją Santander mobile zyskujesz dostęp do konta i najważniejszych funkcji na wyciągnięcie kciuka: logujesz się odciskiem palca, jednym ruchem sprawdzasz stan konta, robisz przelewy na telefon, a za zakupy płacisz BLIKIEM lub kartą mobilną. Sprawdź, co potrafi aplikacja Santander mobile.

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom otworzyliśmy pierwszy oddział czynny przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu nasi klienci mogą swobodnie bankować o wybranej przez siebie porze i dniu. Doradcy pracujący w oddziale skupiają się na relacjach z klientem i edukacji w kanałach zdalnych, a obsługa gotówkowa została przeniesiona do bankomatu i wpłatomatu.

Oddział w nowym formacie jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-21.00, a w niedziele – 10.00-18.00.

Prosty i łatwo dostępny formularz kontaktowy - pozwala na wysłanie zapytania w dowolnym temacie, na które odpowiedzi udzielamy w terminie maksymalnie 24h.