Ponad 280 tys.

ankiet z Klientami

Od 2014 roku realizujemy systematyczne badania satysfakcji naszych Klientów. We współpracy z firmą badawczą, za pośrednictwem krótkich telefonicznych lub internetowych ankiet pytamy Was o Wasze doświadczenia i poziom satysfakcji wynikający z kontaktu z Bankiem.

Dotychczas przeprowadziliśmy ponad 280 000 ankiet z naszymi Klientami. Zachęcamy także i Ciebie do podzielenia się spostrzeżeniami odnośnie naszej współpracy.

Wasze opinie

Na podstawie Waszych opinii dokonujemy zmian i ulepszeń, tak by bankowanie z nami spełniało Wasze oczekiwania.

Klient firmowy

  • uruchomiliśmy infolinię dla Klienta SME

Bankomaty / wpłatomaty

  • wzrost liczby bankomatów i wpłatomatów

Oddziały

  • dokonaliśmy zmian wizerunku 120 oddziałów
  • zadbaliśmy o zapewnienie profesjonalnej obsługi dla Klientów ze szczególnymi potrzebami
  • rozwinęliśmy sieć Oddziałów bez barier

Mobile

  • zwiększyliśmy także zakres oferowanych usług i produktów Banku za pośrednictwem Santander mobile.
  • W tym udostępniliśmy możliwość:
    - sprawdzenia dostępnych środków przed zalogowaniem do aplikacji
    - zastrzeżenia i zablokowania karty
    - zmiany limitów transakcji na karcie

Klient indywidualny

  • poszerzyliśmy dostęp do usług i produktów Banku o możliwość połączenia się z doradcą poprzez wideo, audio lub czat za pośrednictwem usługi Doradca online

Internet

  • uprościliśmy sposób logowania do Santander internet i mobile
  • udostępniliśmy możliwość zastrzeżenia i zablokowania karty

Infolinia

  • skróciliśmy IVR oraz czas połączenia z doradcą
  • uruchomiliśmy obsługę Klientów niesłyszących w Polskim Języku Migowym za pośrednictwem usługi Doradca online. Dzięki temu w każdym oddziale Banku Klienci niesłyszący mogą skorzystać z obsługi ze wsparciem tłumaczenia w PJM

Badania satysfakcji Klienta obejmują 20 modułów badawczych. Klientów sprzedażowych, transakcyjnych, indywidualnych, SME, VIP. Klientów z kanałów zdalnych takich jak infolinia, bankomat, internet i mobile.