Elektroniczny kanał kontaktu – brzmi skomplikowanie?
Zobacz, jakie to proste!

Elektroniczny kanał kontaktu („EKK”) to po prostu poczta w bankowości internetowej i mobilnej, która umożliwia sprawną komunikację między Tobą a bankiem. Wybór elektronicznego kanału kontaktu nie oznacza, że przestaniemy wysyłać do Ciebie listy – będziesz je otrzymywać nadal, ale większość w formie elektronicznej.

Dzięki EKK będziemy szybciej informować Cię o zmianach:

- w regulaminach,
- w Taryfie Opłat i Prowizji,
- w Twoich produktach.
Jeśli masz kartę kredytową i wybierzesz EKK, zestawienie operacji dla karty otrzymasz w bankowości internetowej i mobilnej.

Papier kosztuje... naturę

Aby powstała kartka papieru,
drzewo musi rosnąć co najmniej
kilka lat.

Ścinamy je w zaledwie
kilka… minut.

Elektronicznie, Korzystnie, Komfortowo równa się EKK. Sprawdź sam! >

Dlaczego warto?

Czytając listy elektroniczne zmniejszasz zużycie papieru – ograniczasz wycinkę lasów.

Chronisz środowisko

Elektroniczny list trafi bezpośrednio do Twojej skrzynki, bez opóźnień. Masz pewność, że nic Cię nie ominie i o wszystkim dowiesz się w pierwszej kolejności.

Jesteś na bieżąco, a list trafia bezpośrednio do Ciebie

Możesz w dowolnym momencie wrócić do przeczytanych już wiadomości, zapisać je na dysku komputera/pamięci USB lub przekierować wszystkie lub wybrane wiadomości na swój prywatny adres e-mail.

Masz dostęp do wszystkich listów w jednym miejscu

Chcę wybrać EKK, ale nie mam usług Santander online

Zamień listy papierowe na elektroniczne w oddziale banku lub placówce partnerskiej.
Otrzymasz od nas indywidualny NIK oraz hasło PIN, za pomocą których zalogujesz się do poczty.

Nawet jeśli przestaniesz być klientem banku, będziesz miał dostęp do swoich wiadomości.