1. miejsce w rankingu kont osobistych dla obywateli Ukrainy wg TotalMoney.pl stan na maj 2018 r.

Karta Dopasowana

0 zł, jeśli zapłacisz kartą
co najmniej 5 razy w miesiącu*,
jeśli nie zapłacisz - 5 zł

*z wyłączeniem transakcji typu Quasi Cash

Wypłaty
z bankomatów w Polsce

0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów Santander Bank Polska
7 zł miesięcznie za pakiet wypłat ze wszystkich bankomatach w Polsce*

*0 zł za pakiet wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce dla Klientów do 26 roku życia

Pakiet wielowalutowy
do karty Dopasowanej

0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach za granicą

0 zł za przewalutowanie transakcji w EUR, USD, GBP jeśli karta Dopasowana będzie połączona z kontem w walucie, w której dokonywana jest transakcja, a na koncie będą zapewnione środki.

Skorzystaj z promocji „0 zł za Pakiet wielowalutowy” i nie płać za korzystanie z pakietu do 31.03.2019 roku.

Zostaw kontakt

Z Kontem Jakie Chcę możesz otrzymać

Bank w telefonie

Dzięki aplikacji mobilnej możesz zarządzać swoimi finansami, sprawdzić stan konta, zrobić przelew oraz kupić bilet lub doładować telefon.

Automatyczne oszczędzanie

Na koncie Systematycznym wypłacasz kiedy chcesz i nie tracisz oprocentowania.

Łatwe przelewy za granicę

Wysyłaj środki, korzystając z przekazu Western Union lub Polecenia Wypłaty, za pomocą aplikacji lub Santander Internet.

Infolinia

W języku ukraińskim pod numerem +48 61 885 1734
infolinia jest czynna od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.

Nie skończyłeś jeszcze 26 lat?
Nie będziesz ponosić opłat za:

  • wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce kartą Dopasowaną,
  • zlecenia stałe.

Oraz będziesz płacić mniej za:

  • szybkie przelewy internetowe Express ELIXIR i BlueCash,
  • wypłaty w bankomatach za granicą kartą Dopasowaną.
Zostaw kontakt

Jak otworzyć Konto Jakie Chcę?

Przyjdź do oddziału
banku z paszportem

  • i zaświadczeniem o zatrudnieniu wydanym/potwierdzonym przez pracodawcę
  • lub dokumentem potwierdzającym fakt studiowania/rozpoczęcia nauki
  • lub kartą pobytu/dokumentem potwierdzającym prawo stałego pobytu

Podpisz umowę

Mapa placówek Zostaw kontakt

Promocja
Odbierz 100zł
za przelewy Western Union

Aby otrzymać nagrodę w kwocie 100 zł należy spełnić następujące warunki:

  • zrealizuj min. 3 przekazy Western Union, każdy na kwotę min 500 zł,
  • każdy przekaz złóż za pośrednictwem usługi Santander Internet,
  • krajem przeznaczenia przekazu jest Ukraina,
  • pamiętaj aby przekaz został odebrany na Ukrainie do 28 lutego 2019 r,
  • okres pomiędzy datą złożenia pierwszego a datą złożenia trzeciego przekazu może wynieść maksymalnie 3 miesiące w okresie trwania promocji.

Nagroda

  • nagroda 100 zł zostanie przekazana na rachunek wskazany do obciążeń,
  • nagroda zostanie wypłacona w terminie do 15 dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym uczestnik spełnił warunki promocji,
  • uczestnik może otrzymać jedną nagrodę w promocji.

Regulamin promocji

W ramach promocji Bank oferuje niższą opłatę za każdą realizację Polecenia wypłaty w wysokości 10 zł bez względu na wysokość przekazu (dotychczasowa opłata Polecenia wypłaty za pośrednictwem Santander Internet wynosi: 0,2%; min. 20,00 zł; max. 200,00 zł, natomiast Polecenie przelewu – przelew zagraniczny złożone w oddziale Santander Bank Polska wynosi: 0,25%; min. 28,50 zł; max. 200,00 zł).

Uczestnik otrzyma nagrodę jeżeli do 28.02.2019r zrealizuje Polecenie przelewu – przelew zagraniczny:

  • w dowolnej placówce Banku lub za pośrednictwem usługi Santander Internet,
  • do banku na Ukrainie.

Sprawdź szczegóły w regulaminie promocji

Organizatorem promocji „Na Ukrainę taniej”, która trwa do 28.02.2019 r. jest Santander Bank Polska Informacje o ofercie Banku, opłatach i prowizjach oraz regulamin promocji dostępne są w placówkach Banku, na stronie www.santander.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. stan na 01.12.2018 r.

Polecaj bank i odbieraj nagrody

Przekaż kod swoim znajomym. Jeżeli założą wybrane produkty z Twojego polecenia i będą aktywnie z nich korzystać, Ty i Twoi znajomi otrzymacie atrakcyjne nagrody.

Zobacz, jakie to proste

Przystąp do Programu Poleceń. W serwisie Santander internet, w zakładce OFERTA BANKU znajdziesz kod polecającego

Przekaż ten kod znajomemu, który nie jest jeszcze klientem Santander Bank Polska

Znajomy składa wniosek o konto na stronie Santander.pl/POLECAJBANK i wpisuje tam kod polecającego

Znajomy aktywnie korzysta z konta i oboje otrzymujecie nagrody

Regulamin Programu „Polecaj Bank”

Zamów kontakt - oddzwonimy

W formularzu podaj swoje dane kontaktowe, w ciągu 2 dni doradca skontaktuje się z Tobą telefonicznie

Podaj imię i nazwisko
Wybierz numer kierunkowy
Podaj poprawny numer telefonu (9 cyfr)
Zgoda jest wymagana

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie otworzę Konto Jakie Chcę?

Umowę o konto możesz podpisać w każdym Oddziale banku

Jakie dokumenty są potrzebne aby, otworzyć Konto Jakie Chcę?

W celu zawarcia umowy o konto niezbędne będą przynajmniej dwa dokumenty. Przyjdź do Oddziału banku z paszportem i zaświadczeniem o zatrudnieniu wydane/potwierdzone przez pracodawcę lub dokument potwierdzający fakt studiowania/ rozpoczęcia nauki lub kartą pobytu/dokumentem potwierdzającym prawo stałego pobytu.

Możesz uniknąć miesięcznej opłaty za kartę, jeśli wybierzesz odpowiednią – pasującą Ci opcję i spełnisz warunki zwolnienia z opłaty.

Wybierz najkorzystniejszą dla Ciebie opcję:

  • 0 zł – jeśli zapłacisz kartą co najmniej 5 razy w miesiącu (z wyłączeniem transakcji typu Quasi Cash), jeśli wykonasz mniej takich transakcji, opłata wyniesie 5 zł.
  • 0 zł – jeśli zapłacisz kartą łącznie co najmniej 500 zł w miesiącu (z wyłączeniem transakcji typu Quasi Cash), jeśli zapłacisz mniej, opłata wyniesie 5 zł.
  • 3 zł – opłata stała, domyślna (włączona) przy zamówieniu karty, którą zawsze możesz zmienić.

W każdej chwili możesz zmieniać ustawienia opłaty, wybierając między tymi trzema wariantami. Ty decydujesz.

Kartę możesz aktywować przez Santander Internet lub aplikację Santander mobile

Zaloguj się do Santander Internet (Twoje produkty -> karty -> aktywuj -> nadaj PIN) lub do aplikacji Santander mobile (zarządzanie kartami -> aktywuj kartę ->nadaj PIN do karty)

Jeżeli otrzymałeś kopertę z PIN-em, aktywuj kartę w bankomacie lub terminalu płatniczym.

Gdy zgubisz swoją kartę, zostanie ona skradziona lub zauważysz transakcje, których nie dokonałeś – natychmiast zastrzeż ją w bankowości internetowej lub mobilnej Santander mobile albo dzwoniąc na infolinię 1 9999 lub (+48) 61 81 19999 dla połączeń z zagranicy.

Karta ma włączoną funkcję zbliżeniową. Zbliż kartę do czytnika, aby zapłacić.

Wszystkie transakcje do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzenia PINem. Funkcję zbliżeniową możesz bezpłatnie wyłączyć i ponownie włączyć w bankomacie sieci Santander.

Możesz włączyć pasek magnetyczny karty, aby bez ograniczeń korzystać z bankomatów starszego typu (spotykanych głównie za granicą), usługa dostępna jest m.in. w Santander Internet.

Dzięki bankowości elektronicznej Santander Internet do której możesz zalogować się na stronie santander.pl lub centrum24.pl oraz Santander mobile (aplikacja na telefon komórkowy) możesz wygodnie zarządzać swoim kontem, bez wychodzenia z domu, 24 godziny na dobę:

  • wygodne opłacenie rachunków, korzystanie z przelewów internetowych (w kraju i za granicą) oraz zleceń stałych,
  • doładowanie telefonów,
  • łatwe sprawdzanie dostępnych pieniędzy i szybkie przelewy,
  • płatności mobilne i wypłaty w bankomacie bez karty płatniczej,
  • usługa wymiany walut w Kantor Santander

Jest to transakcja walutowa, polegająca na kupowaniu i sprzedawaniu waluty. Wystarczy, że jesteś klientem Santamder Bank Polska i korzystasz z bankowości elektronicznej Santander internet. Do wymiany walut potrzebujesz kont w walutach, które chcesz wymienić. Jeśli ich nie masz, zamów je w Oddziale banku

  • Nie musisz pamiętać o przelewie z Konta Jakie Chcę na konto Systematyczne
  • Z konta Systematycznego wypłacasz kiedy chcesz i nie tracisz oprocentowania, które wynosi:

standardowe oprocentowanie wynosi 0,4%, natomiast oprocentowanie podwyższone do kwoty 20 000 zł wynosi 1,5%. Minimalna kwota zlecenia stałego, dzięki któremu można mieć podwyższone oprocentowanie to 20 zł.

Potrzebujesz szybko, łatwo i wygodnie wysłać pieniądze w dowolne miejsce na świecie i w Polsce?

Możesz to zrobić korzystając z przekazu Western Union lub Polecenia wypłaty.

Są to szybkie i proste formy przesyłania pieniędzy za granicę. Można je złożyć w oddziale Banku jak również za pośrednictwem bankowości elektronicznej – Santander Internet.

Przez Western Union możesz wysłać środki wskazując odbiorcę, a bank wykona złożoną dyspozycję. Na podstawie szczegółów przekazu, odbiorca może odebrać środki w dowolnym punkcie Western Union na terenie Ukrainy. Odbiorca nie musi posiadać rachunku bankowego.

Wpłaty środków możesz dokonać w PLN lub USD a odbiorca przekazu na Ukrainie otrzyma USD > Wpłaty w USD możesz dokonać tylko w oddziale. Przekaz jest gotowy do odbioru na Ukrainie od razu po zarejestrowaniu.

Posiadając rachunek bieżący oraz usługi bankowości elektronicznej, możesz wysłać przekaz bezpośrednio z rachunku o dowolnej porze, bez konieczności odwiedzania oddziału Banku.

Więcej informacji o usłudze, w tym informacje o opłatach oraz „Instrukcję realizacji przekazów Western Union w Santander Internet” znajdziesz tutaj

Polecenie przelewu – przelew zagraniczny realizowane jest z Twojego rachunku, wystarczy wskazać dane odbiorcy oraz czas w jakim pieniądze mają dotrzeć do banku odbiorcy, a bank wykona złożoną dyspozycję. Standardowo pieniądze znajdą się w banku odbiorcy drugiego dnia roboczego po dniu złożenia zlecenia płatniczego.

Za dodatkową opłatą możesz wysłać środki w trybie pilnym lub ekspresowym , co oznacza:

  • w trybie pilnym - środki w banku odbiorcy znajdą się następnego dnia roboczego po dniu złożenia zlecenia płatniczego przez Klienta, ( opcja dostępna dla walut USD, EUR, GBP i PLN).
  • w trybie ekspresowym - środki znajdą się w banku odbiorcy w dniu złożenia zlecenia ( opcja dostępna dla walut USD, EUR, GBP i PLN).

W przypadku Polecenia Wypłaty masz możliwość zdecydowania kto ponosi koszty przesłania środków- czy kosztami zostaniesz obciążony Ty czy odbiorca.

Możesz mieć niższe opłaty za wypłaty ze wszystkich bankomatów za granicą.

Jest to pakiet 10-dniowy, dostępny wraz z kartę Dopasowaną. Ponosisz jedną opłatę i wypłacasz gotówkę tyle razy, ile chcesz w ciągu 10 kolejnych dni. W tym czasie bank nie pobierze opłat za pojedynczą wypłatę gotówki. Pakiet działa również w terminalach płatniczych.

Pakiet nie odnawia się. Możesz jednak włączyć go po raz drugi, jeśli będziesz tego potrzebować (na przykład gdy przedłużysz pobyt za granicą).

Przelew24

Przelew24 to usługa umożliwiająca płatność w sklepach i na aukcjach internetowych. Umożliwia ona również zapłatę za bilety komunikacji miejskiej, strefę parkingową czy taksówkę w aplikacji Santander mobile w wybranych miastach. Aby korzystać z Przelewu24 musisz mieć usługi Santander online dla klientów indywidualnych.

Jak zapłacić Przelewem24 w Internecie?

  1. W celu realizacji płatności za zakupy wybierz z listy płatności Przelew24.
  2. Zaloguj się do Santander Internet i zweryfikuj dane dotyczące transakcji.
  3. Zatwierdź transakcję.

Przelewy natychmiastowe.

Przelewy natychmiastowe w systemie BlueCash lub Express Elixir realizowane są w czasie rzeczywistym, co oznacza że pieniądze znajdą się na koncie odbiorcy w innym banku w ciągu kilku minut.

Korzystaj z przelewów natychmiastowych, np. gdy:

  • musisz pilnie opłacić rachunki lub inne zobowiązania, np. raty
  • wykonujesz płatność o znacznej wartości

Aby wykonać przelew natychmiastowy należy zaznaczyć odpowiednią opcję w zleceniu przelewu.

BLIK to sześciocyfrowy kod wyświetlany przez aplikację mobilną, który może służyć do:

  • zaakceptowania transakcji, np. w sklepie lub w internecie,
  • darmowych wypłat w bankomatach wybranych banków, bez użycia karty debetowej.
Zostaw kontakt

Dokumenty do pobrania

Zostaw kontakt