Placówki i bankomaty Infolinia 801 18 18 18 EN
Powrót do: Strony głównej

Bezpieczna aktywacja
bankowości elektronicznej

Proces aktywacji bankowości elektronicznej jest bezpieczny. Jednak zawsze pamiętaj o podstawowych zasadach bezpiecznego korzystania z systemów bankowości elektronicznych.

Bank nie wysyła w e-mailach ani SMS-ach adresów do logowania, dlatego nigdy nie otwieraj wiadomości pochodzących od nieznany ch nadawców jak i przesyłanych w treści linków oraz załączników. Proces będziesz mógł rozpocząć wyłącznie na komputerze przez przycisk logowania do swojej bankowości elektronicznej na stronie https:/www.db.com/poland. Przed przystąpieniem do procesu aktywacji bankowości elektronicznej upewnij się, że adres www jest zabezpieczony certyfikatem bezpieczeństwa, który jest symbolizowany ikoną kłódki. Jest to gwarancja, że Twoje połączenie jest szyfrowane. Dodatkowo zwróć uwagę, czy certyfikat został wystawiony dla adresu strony, na której się znajdujesz oraz dla odpowiedniej instytucji. Możesz to sprawdzić w prosty sposób klikając w ikonę kłódki, aby wyświetlić certyfikat.

Jeśli jesteś klientem indywidualnym lub biznesowym korzystającym z systemu DB easyNET, zwróć uwagę:

  • Czy adres strony do logowania zaczyna się od https://dbeasynet.deutschebank.pl/ i jest zabezpieczony certyfikatem wydanym dla Deutsche Bank AG [DE]: https://dbeasynet.deutschebank.pl/
  • Proces ten zakończy się w bankowości internetowej Santander Bank Polska S.A. W związku z tym zwróć uwagę, czy adres strony zaczyna się od https://www.centrum24.pl i jest zabezpieczony certyfikatem wydanym dla Santander Bank Polska S.A. [PL]:https://www.centrum24.pl/

Jeśli jesteś klientem biznesowym korzystającym z DB powerNET zwróć uwagę:

  • Czy adres strony do logowania zaczyna się od https://ebusinessbank.db-pbc.pl/ i jest zabezpieczony certyfikatem wydanym dla Deutsche Bank AG [DE]: https://ebusinessbank.db-pbc.pl/
  • W zależności od tego do jakiej usługi zostałeś przypisany w Santander Bank Polska S.A., proces aktywacji możesz zakończyć pod adresem rozpoczynającym się od https://www.centrum24.pl lub https://www.ibiznes24.pl. W tym przypadku także zwróć uwagę na certyfikat wydany dla Santander Bank Polska S.A.[PL]:https://www.centrum24.pl/https://www.ibiznes24.pl/

Jeśli któryś z opisanych elementów wzbudzi Twój niepokój lub wykryjesz niezgodność, skontaktuj się natychmiast z Bankiem pod numerem infolinii 801 18 18 18 lub napisz wiadomość na adres kontakt@santander.pl.

Zapoznaj się także z pozostałymi zasadami bezpiecznego bankowania, które znajdują się tutaj.