Wdrożenie nowego systemu maklerskiego – aktualna sytuacja
30 września 2024 roku uruchomiliśmy nowy serwis i aplikację do obsługi maklerskiej. Na stronie undefined zamieściliśmy szczegółowe informacje o zmianach oraz filmy instruktażowe z nowego serwisu i aplikacji.
Kliknij Zobacz więcej i sprawdź bieżące komunikaty
Obsługa zleceń
Obecnie zdarzają się problemy z przyjęciem, modyfikacją lub anulowaniem zlecenia. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Kontakt z nami
Obecnie dzwoni do nas wielu klientów, dlatego czas oczekiwania na połączenie z doradcą Santander Biuro Maklerskie może być wydłużony.
Logowanie
- Niektórzy klienci przy próbie logowania do serwisu Inwestor online oraz aplikacji Inwestor mobile 2.0 otrzymują komunikat o błędzie dotyczącym zablokowania rachunku użytkownika.
Jeśli wyświetli Ci się taki błąd, w pierwszej kolejności skorzystaj z opcji "Zresetuj swoje hasło" na stronie logowania do Inwestora online. Opcja ta jest dostępna w przeglądarkach z poziomu komputera (nie w przeglądarce na urządzeniu mobilnym). Instrukcję, jak zresetować hasło, znajdziesz w filmie instruktażowym. - Do logowania po raz pierwszy lub po resecie hasła (samodzielnym lub na infolinii) potrzebne jest hasło startowe. Logowanie hasłem startowym jest możliwe tylko w serwisie Inwestor online, w przeglądarce z poziomu komputera.
Rentowność portfela
Część klientów w zakładce Moje instrumenty miała prezentowane niepoprawne dane. Ten problem już usunęliśmy.