Szukaj na stronie

Aplikacja Inwestor mobile, szybki i bezpieczny dostęp do rachunku inwestycyjnego

Wskazówki dotyczące funkcjonowania Santander Biuro Maklerskie

20 marca 2020

Dbamy o to, by mogli Państwo bezpiecznie korzystać z naszych usług

Stale śledzimy doniesienia na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce, jednocześnie mamy na uwadze ochronę klientów i naszych pracowników. Czas pracy placówek banku Santander, które świadczą obsługę maklerską, został skrócony. Niektóre z nich są czasowo zamknięte. W miarę możliwości prosimy o ograniczenie wizyt w oddziałach.

 
 Aktualna dostępność placówek 


W związku z obecną sytuacją, w najbliższym czasie mogą wydłużyć się niektóre czynności:

 - Połączenie z infolinią biura maklerskiego: 61 856 44 44 lub 801 36 46 36 (opłata zgodna z taryfą operatora);
 - Realizacja dyspozycji składanych w oddziale oraz serwisie Inwestor online;
 - Oczekiwanie na obsługę w placówce;
 - Odpowiedź na ewentualne reklamacje.

Prosimy o zrozumienie i zachowanie cierpliwości. Przypominamy, że większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, w naszym serwisie internetowym. Serwis Inwestor online i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania rachunkiem maklerskim, w dowolnym miejscu i czasie. Mogą w nich Państwo składać zlecenia, obserwować bieżące notowania giełdowe, czy sprawdzać stan portfela instrumentów finansowych oraz składać dyspozycje.
 

  Ograniczenia mogą dotyczyć także papierowej korespondencji, którą do Państwa wysyłamy.


To przede wszystkim potwierdzenia zawarcia transakcji maklerskich. Może się zdarzyć, że otrzymają je Państwo rzadziej, a nie – tak jak dotychczas - po każdym dniu, w którym transakcja została zawarta. Zmiany, które w aktualnej sytuacji wprowadziła Poczta Polska, mogą wydłużyć czas dotarcia przesyłki do Państwa.

Zachęcamy, aby korzystali Państwo z elektronicznej formy otrzymywania powiadomień. Najczęściej do skutecznego korzystania z tego sposobu, brakuje dwóch prostych kroków. Dlatego prosimy, aby:

  • Sprawdzili Państwo, czy podany numer telefonu komórkowego oraz adres email są poprawne
    (serwis Inwestor online Ustawienia à Telefon / E-mail);
  • Wybrali Państwo SMS i/lub e-mail jako sposób dostarczania wiadomości
    (Inwestor online à Moje usługi à Powiadomienia o zdarzeniach na rachunku à Potwierdzenie wykonania zlecenia).