Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Wymagania techniczne

Wymagania techniczne

bankowości mobilnej i internetowej

Wymagania techniczne

Jeśli chcesz korzystać z naszej bankowości mobilnej i internetowej, Twoje urządzenie musi obsługiwać protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2.

Telefon

Jakiego urządzenia potrzebujesz, aby korzystać z bankowości mobilnej

Wymagania techniczne

Do korzystania z aplikacji mobilnej musisz mieć odpowiedni sprzęt.

Nasza aplikacja działa na wszystkich urządzeniach z odpowiednią wersją systemu:

  • iPhone – iOS w wersji 12.3 lub wyższej,
  • Pozostałe telefony – Android w wersji 5.0 lub wyższej.

Bankowość internetowa w mobilnej przeglądarce
Jeśli chcesz zalogować się w twoim telefonie do bankowości internetowej w mobilnej przeglądarce (m.centrum24.pl lub centrum24.pl), zainstaluj odpowiednią aplikację. 

Możesz wybrać spośród najpopularniejszych rozwiązań np.

  • Google Chrome,
  • Microsoft Edge,
  • Mozilla Firefox,
  • Opera,
  • Safari (dla urządzeń Apple).

Upewnij się, że używasz najnowszej wersji przeglądarki internetowej.

Komputer

Wybierz przeglądarkę

Google Chrome
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Google Chrome:
Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz PomocGoogle Chromeinformacje.
Jeśli nie masz najnowszej wersji Google Chrome, zaktualizuj przeglądarkę.

Mozilla Firefox
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Mozilla Firefox. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Mozilla Firefox:
Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz ikonę  Pomoc, a następnie O programie Firefox.
Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.

Opera
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Opera. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność przeglądarki Opera:
Kliknij Menu w lewym górnym rogu przeglądarki.
Wybierz Opera – informacje.
Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.

Safari
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Safari. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

Microsoft Edge
Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Microsoft Edge. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.