Obsługa klienta firmowego

Zamów produkty

Kontakt z Doradcą

Aby połączyć, wybierz rodzaj rozmowy.

Kontakt z Doradcą

Aby połączyć, wybierz rodzaj rozmowy.

Bankuj jak chcesz

Chcesz porozmawiać o ofercie? Masz pytania dotyczące Twojej aplikacji Santander mobile? Zastanawiasz się jak prawidłowo wykonać przelew za granicę?

Nic prostszego. Bankuj z nami wygodnie i bez wychodzenia z domu. Zostań w fotelu i połącz się z Doradcą online za pomocą Twojego urządzenia (smartphone, tablet, laptop, PC). Sam wybierasz sposób kontaktu. Oferujemy cztery możliwości:

  • rozmowa wideo
  • czat
  • rozmowa audio
  • rozmowa w polskim języku migowym

Doradca online to usługa, dzięki której zyskujesz bezpośredni kontakt z doradcą, z dowolnego miejsca na świecie. Możesz połączyć się bezpośrednio ze strony lub za pomocą aplikacji Santander mobile.

Rozmawiaj o czym chcesz

Proponujemy szeroki zakres usług, m.in.:

  • Przyjęcie wniosku o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie
  • Otwarcie nowego konta
  • Obsługę Twoich produktów
  • Pomoc w obsłudze Twoich kart płatniczych i bankowości elektronicznej
  • Pomoc w wyborze produktu dopasowanego do potrzeb

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie oraz w placówkach banku.

Bankuj z nami bezpiecznie

Korzystając z usługi Doradca online, możesz czuć się całkowicie bezpieczne. Wszystkie połączenia są szyfrowane za pomocą protokołu SSL oraz rejestrowane. Tożsamość każdego klienta jest weryfikowana w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.

Co potrzebujesz do połączenia wideo?

  • Urządzenie, które ma wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie kamerę
  • Urządzenie, które jest wyposażone w mikrofon i głośniki, lub ma podłączony zestaw zewnętrzny (słuchawki + mikrofon)

Pamiętaj, że:

  • Najlepszą jakość audio zapewnia zestaw słuchawkowy z dołączonym mikrofonem.
  • Kamera i mikrofon powinny zostać podłączone do komputera przed nawiązaniem połączenia.
  • Po nawiązaniu połączenia zarówno kamera, jak i mikrofon są wyłączone, należy je włączyć, klikając przycisk „włącz kamerę” i przycisk „włącz mikrofon”.
  • Podłączanie kamery i mikrofonu lub ich zmiana na inne urządzenia w czasie wykonywania połączenia może spowodować problemy z przekazywaniem obrazu lub dźwięku.

Wymagania techniczne

System operacyjny

  • MS Windows XP + SP 3
  • MS Windows Vista + SP2
  • MS Windows 7
  • MS Windows 8
  • MS Windows 10
  • Mac OS X (MacOS 10.5.7 +)

Przeglądarki

  • Windows: IE11+
  • Microsoft Edge
  • Firefox 38+
  • Google Chrome 40+
  • Safari (tylko dla Mac OS X) 9+

Łącze internetowe

  • Dla prowadzenia rozmów wideo rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 1 Mbps.
  • Dla prowadzenia rozmów audio rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 256 kbps.

Infolinia 1 9999

Z zagranicy +48 61 81 19999

Zastrzeganie kart, pomoc w zakresie kart, bankomatów, bankowości elektronicznej - 24h

Zamawianie produktów (konta, kredyty, karty) 8.00 - 20.00, w dni robocze.

*Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą danego operatora.

Pomoc dla Santander online

Jak logować się hasłem maskowanym?

Do logowania podajesz swój identyfikator, tzw. NIK oraz hasło PIN. Pamiętaj, aby swojego NIK nie udostępniać innym osobom za wyjątkiem uprawnionych pracowników Santander Bank Polska S.A.

Swój NIK znajdziesz na umowie dotyczącej dostępu do bankowości internetowej i mobilnej (lub w tytule przelewu zwrotnego, jeśli zakładałeś konto przez internet za pomocą przelewu weryfikacyjnego).

Do serwisu zalogujesz się na stronie www.santander.pl.

W Santander internet i Santander mobile, w zakładce „Ustawienia” możesz wybrać, czy logowanie ma się odbywać za pomocą hasła maskowanego czy zwykłego.

Podczas logowania do usług Santander online przy użyciu maskowanego hasła PIN, wpisujesz losowo wybrane przez system znaki z hasła PIN. Znaki, o wprowadzenie których poprosi system, a także ich liczba, mogą być różne przy każdym logowaniu do usługi.

W poniższym przykładzie system poprosił o podanie znaków w polach oznaczonych numerami: 2, 4, 5, 8, 9, 10, 12, 17, 19 i 20. Pola te są wyróżnione jasnym kolorem.

Zakładamy, że do logowania używane jest hasło: Haslo1bezpieczne

W jasne pola na ekranie (wybrane losowo przez system) należy wprowadzić odpowiednie znaki hasła. W podanym przykładzie pola 17, 19 i 20 należy pozostawić puste, gdyż hasło składa się tylko z 16 znaków.

Jak wziąć kredyt gotówkowy przez internet?

O kredyt gotówkowy możesz zawnioskować w bankowości elektronicznej Santander internet i w aplikacji mobilnej Santander mobile. Cały proces przebiega całkowicie online, łącznie z zaakceptowaniem umowy. Ponadto, składając wniosek o kredyt przez internet nie potrzebujesz żadnych zaświadczeń.

Żeby wziąć kredyt przez internet:

  • Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej. W menu kliknij w zakładkę „Oferta banku”, a następnie wybierz interesujący Cię kredyt.
  • Jeżeli posiadasz indywidualnie wyliczoną ofertę, przy opisie kredytu znajdziesz przycisk prezentujący maksymalną kwotę, o którą możesz wnioskować. Kliknij w „Weź teraz do [kwota]” i przejdź do wypełniania wniosku.
  • W pierwszym kroku uzupełnij dane dotyczące swojego dochodu, zobowiązań oraz kosztów utrzymania.
  • Następnie wskaż o jaką kwotę wnioskujesz a także na jaki okres chcesz rozłożyć spłatę kredytu. W tym kroku możesz dostosować wysokość raty do swoich potrzeb.
  • Przeczytaj oświadczenia, a następnie je zaakceptuj.
  • Następnie zapoznaj się ze szczegółowymi parametrami kredytu, a także przeczytaj Umowę kredytową. Harmonogram spłat kredytu a także Umowę kredytową możesz zapisać na dysku komputera lub telefonu w postaci pliku PDF.
  • Zaakceptuj oświadczenia oraz umowę.
  • Decyzja w sprawie kredytu zostanie podjęta w ciągu 60 sekund. O wyniku zostaniesz poinformowany poprzez sms oraz email. W przypadku decyzji pozytywnej, pieniądze przelejemy od razu na Twoje konto osobiste.

Jak zamówić kartę kredytową przez internet?

O kartę kredytową możesz zawnioskować w bankowości elektronicznej Santander internet i w aplikacji mobilnej Santander mobile. Cały proces przebiega całkowicie online, łącznie z zaakceptowaniem umowy. Ponadto, składając wniosek o kartę kredytową przez internet nie potrzebujesz żadnych zaświadczeń.

Żeby zamówić kartę kredytową przez internet:

  • Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej. W menu kliknij w zakładkę „Oferta banku”, a następnie zapoznaj się z informacjami dotyczącymi karty kredytowej.
  • Jeżeli posiadasz indywidualnie wyliczoną ofertę, przy opisie karty znajdziesz przycisk prezentujący maksymalną kwotę limitu na karcie, o którą możesz wnioskować. Kliknij w przycisk „Weź teraz z limitem do [kwota] PLN”.
  • Wybierz interesującą Cię kartę, a następnie uzupełnij dane dotyczące swojego dochodu, zobowiązań oraz kosztów utrzymania.
  • W następnym kroku wskaż wysokość limitu kredytowego na karcie, o który chcesz wnioskować. Zapoznaj się z oświadczeniami i je zaakceptuj.
  • Następnie zapoznaj się z warunkami karty kredytowej, a także przeczytaj umowę. Umowę o udzielenie kredytu i wydanie karty kredytowej możesz zapisać na dysku komputera lub telefonu w postaci pliku PDF.
  • Zaakceptuj oświadczenia, a także umowę.
  • Decyzja w sprawie wydania karty zostanie podjęta w ciągu 60 sekund. O wyniku poinformujemy Cię w wiadomości sms i email. Po pozytywnej decyzji, przekażemy kartę do produkcji.

Jak zamówić kredyt w rachunku płatniczym (limit w koncie) przez internet?

Wniosek o kredyt w rachunku płatniczym możesz złożyć w bankowości elektronicznej Santander internet i w aplikacji mobilnej Santander mobile. Cały proces przebiega całkowicie online, łącznie z zaakceptowaniem umowy. Ponadto, składając wniosek przez internet nie potrzebujesz żadnych zaświadczeń.

Żeby zamówić kredyt w rachunku płatniczym przez internet:

  • Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej. W menu kliknij w zakładkę „Oferta banku”, a następnie zapoznaj się z informacjami dotyczącymi kredytu w rachunku płatniczym.
  • Jeżeli posiadasz indywidualnie wyliczoną ofertę, przy opisie kredytu znajdziesz przycisk prezentujący maksymalną kwotę, o którą możesz wnioskować. Kliknij w „Aktywuj teraz do [kwota]” i przejdź do wypełniania wniosku.
  • W pierwszym kroku uzupełnij dane dotyczące swojego dochodu, zobowiązań oraz kosztów utrzymania.
  • Wskaż wysokość limitu kredytowego, którym chcesz dysponować na swoim koncie. Zapoznaj się z oświadczeniami i je zaakceptuj.
  • Następnie zapoznaj się z warunkami kredytu, a także przeczytaj umowę. Umowę o kredyt w rachunku płatniczym możesz zapisać na dysku komputera lub telefonu w postaci pliku PDF.
  • Zaakceptuj oświadczenia, a także umowę.
  • Decyzja w sprawie kredytu zostanie podjęta w ciągu 60 sekund. O wyniku poinformujemy Cię w wiadomości sms i email. Po pozytywnej decyzji, kredyt zostanie natychmiast uruchomiony.

Jak zwiększyć limit w karcie kredytowej?

Wniosek o zwiększenie limitu w karcie kredytowej możesz złożyć w bankowości elektronicznej Santander internet i w aplikacji mobilnej Santander mobile.

  • Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej. W menu kliknij w zakładkę „Oferta banku”, a następnie zapoznaj się z informacjami dotyczącymi możliwości zwiększenia limitu w karcie kredytowej.
  • Jeżeli posiadasz indywidualnie wyliczoną ofertę, kliknij w „Zwiększ teraz limit o [kwota] PLN”.
  • W pierwszym kroku uzupełnij dane dotyczące swojego dochodu, zobowiązań oraz kosztów utrzymania.
  • Wybierz kwotę zwiększenia limitu kredytowego. Zapoznaj się z oświadczeniami i je zaakceptuj.
  • W kolejnym kroku zapoznaj się z Aneksem do Umowy. Aneks możesz zapisać na dysku komputera lub telefonu w postaci pliku PDF.
  • Zaakceptuj oświadczenia, a także umowę.
  • Decyzja w sprawie zwiększenia limitu zostanie podjęta w ciągu 60 sekund. O wyniku poinformujemy Cię w wiadomości sms i email.

Jak zwiększyć limit kredytu w rachunku płatniczym (limit w koncie)?

Wniosek o zwiększenie limitu kredytu w rachunku płatniczym możesz złożyć w bankowości elektronicznej Santander internet i w aplikacji mobilnej Santander mobile.

  • Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej. W menu kliknij w zakładkę „Oferta banku”, a następnie zapoznaj się z informacjami dotyczącymi możliwości zwiększenia limitu.
  • Jeżeli posiadasz indywidualnie wyliczoną ofertę, kliknij w „Zwiększ teraz limit o [kwota] PLN”.
  • W pierwszym kroku uzupełnij dane dotyczące swojego dochodu, zobowiązań oraz kosztów utrzymania.
  • Wybierz kwotę zwiększenia limitu kredytowego. Zapoznaj się z oświadczeniami i je zaakceptuj.
  • W kolejnym kroku zapoznaj się z Aneksem do Umowy. Aneks możesz zapisać na dysku komputera lub telefonu w postaci pliku PDF.
  • Zaakceptuj oświadczenia, a także umowę.
  • Decyzja w sprawie zwiększenia limitu zostanie podjęta w ciągu 60 sekund. O wyniku poinformujemy Cię w wiadomości sms i email.

Niepoprawne logowanie - co oznacza błąd 102?

Komunikat 102 oznacza błędnie wprowadzony NIK lub hasło PIN. Jeśli hasło PIN zostało wprowadzone błędnie pięciokrotnie, to dostęp do usługi został zablokowany.

Dostęp do Santander online możesz odblokować:

  • wpisując poprawny NIK i hasło (PIN) na stronie logowania, a następnie dodatkowo potwierdzając odblokowanie usług:
    - bezpłatnym smsKodem,
    - kodem z tokena,
    - Mobilnym podpisem w aplikacji Santander mobile,
  • dzwoniąc na infolinię – tel. 1 9999 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą danego operatora)
  • w naszej dowolnej placówce.

Zablokowałem się podczas logowania. Jak się samodzielnie odblokować?

Jeśli hasło PIN zostało wprowadzone błędnie pięciokrotnie, to dostęp do usługi został zablokowany.

Dostęp do Santander online możesz odblokować:

  • wpisując poprawny NIK i hasło (PIN) na stronie logowania, a następnie dodatkowo potwierdzając odblokowanie usług:
    - bezpłatnym smsKodem,
    - kodem z tokena,
    - Mobilnym podpisem w aplikacji Santander mobile,
  • dzwoniąc na infolinię – tel. 1 9999 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą danego operatora)
  • w naszej dowolnej placówce.

Jak zmienić hasło PIN?

Zaloguj się do Santander internet i w zakładce „Ustawienia”, w sekcji „Logowanie”, kliknij „Zmiana hasła PIN”.

  • Wprowadź swoje obecne hasło PIN.
  • Wprowadź nowe hasło PIN, które musi mieć od 8 do 20 znaków.
  • Potwierdź nowe hasło PIN.

Ważne!!
Twoje hasło musi:

  • Mieć od 8 do 20 znaków.
  • Zawierać, co najmniej jedną cyfrę oraz małą i dużą literę.
  • Zawierać wyłącznie cyfry, małe i duże litery (bez polskich znaków), znaki specjalne `'!@#$%^&*()_+-=[]{},;:.?/

Twoje hasło nie może:

  • Składać się z samych liter lub samych cyfr.
  • Mieć trzech identycznych znaków obok siebie.
  • Być identyczne z poprzednim.
  • Zawierać numeru NIK, NIK pisanego wspak lub części NIK.

Dlaczego nie mogę zmienić hasła PIN?

Najczęstsze powody uniemożliwiające zmianę hasła PIN:

  • Błędnie wprowadzane obecne hasło.
  • Błędnie wprowadzane nowe hasło.
  • Hasło jest za krótkie.
  • Brak dużej litery w haśle.
  • Przestawiona klawiatura - należy zweryfikować, czy w prawym dolnym rogu ekranu na pasku stanu znajduje się ikona PL. Jeśli widnieje tam inne oznaczenie, należy przywrócić język polski. Wystarczy lewym przyciskiem myszki kliknąć na ikonę i zmienić ustawienia na „Polski”. Innym rozwiązaniem jest też próba logowania za pomocą klawiatury wirtualnej, która znajduje się obok pola do wprowadzenia hasła.

Czym jest smsKod?

smsKod to jednorazowy 8-cyfrowy kod do potwierdzania transakcji i innych operacji w Santander internet. smsKod jest ważny 3 minuty.

Jak mogę zmienić numer do smsKodu?

Numer telefonu do smsKodów możesz zmienić podczas rozmowy wideo z naszym Doradcą online w serwisie Santander internet. W zakładce „Twoje sprawy”, w sekcji „Bankowość mobilna i internetowa”, wybierz „Zmień numer telefonu do smsKodów”, a następnie „Rozmowa wideo” lub „Język migowy”.

Numer możesz zmienić również w naszym dowolnym oddziale.

Jak poruszać się po serwisie Santander internet?

Serwis Santander internet podzielony jest na 2 części:

  • Część główną, w której wykonasz czynności związane z usługami oferowanymi przez internet.
  • Część narzędziową, w której znajdują się np. ustawienia sposobu logowania, rejestr zdarzeń czy Twoje dane adresowe.

Menu główne podzielone jest na zakładki (np. Pulpit, Twoje produkty, Przelewy). Aktywna zakładka ma czerwoną czcionkę.

W niektórych zakładkach znajduje się menu boczne i/lub menu pomocnicze, które rozwija się pod menu głównym (na szarym tle).

Formularze dostępne w serwisie (np. przelewu lub wniosku o kredyt) podzielone są na kroki, które wymienione są u góry ekranu.

W razie pytań lub wątpliwości, możesz połączyć się z Doradcą online lub zadzwonić na infolinię.

Jak wykonać przelew własny?

Przelew własny, to przelew pomiędzy Twoimi rachunkami, które posiadasz w Santander Bank Polska S.A.

Aby zrobić przelew na rachunek własny w Santander internet:

  • W menu głównym wejdź w zakładkę „Przelewy”.
  • W menu bocznym, w sekcji „Przelewy złotowe” lub „Przelewy walutowe”, wybierz „Na rachunek własny”.
  • Wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić przelew i rachunek, na który mają wpłynąć pieniądze.
  • Podaj kwotę przelewu.
  • Jeśli chcesz, możesz zmienić tytuł przelewu.
  • Jeśli przelew ma zostać wysłany z datą przyszłą, wprowadź wybraną datę wykonania. Kliknij „Dalej”.
  • Sprawdź, czy dane przelewu są poprawne. Kliknij „Wyślij przelew”.

Ponieważ przelewasz pieniądze między własnymi rachunkami, nie musisz dodatkowo potwierdzać tej dyspozycji.

Jak wykonać przelew na rachunek obcy?

Przelew na rachunek obcy, to przelew do innej osoby, która posiada konto prowadzone w złotych polskich.

Aby złożyć przelew, wykonaj kolejno kroki:

  • W menu głównym wejdź w zakładkę „Przelewy”.
  • W menu bocznym, w sekcji „Przelewy złotowe”, wybierz „Na rachunek obcy”.
  • Wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić przelew.
  • Podaj dane odbiorcy przelewu lub wybierz go z listy zdefiniowanych odbiorców.
  • Wybierz typ transferu, od którego zależy szybkość dostarczenia pieniędzy do odbiorcy.
  • Podaj kwotę i tytuł przelewu.
  • Jeśli przelew ma zostać wysłany z datą przyszłą, wprowadź wybraną datę wykonania. Kliknij „Dalej”.
  • Sprawdź, czy dane przelewu są poprawne. Kliknij „Wyślij przelew”.
  • Potwierdź przelew smsKodem, tokenem lub Mobilnym podpisem. Potwierdzenie nie jest wymagane dla odbiorców, których zdefiniowałeś wcześniej jako „zaufanych”.

Jak wykonać przelew walutowy?

W menu głównym wejdź w zakładkę „Przelewy”. W menu bocznym, w sekcji „Przelewy walutowe”, wybierz „Zagraniczny i krajowy”.

Użyj tego przelewu, by przekazać środki na rachunek walutowy prowadzony w innym banku w Polsce albo za granicą.

Kwota przelewu może być określona w walutach PLN, EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, CNY, CZK, DKK, HUF, JPY, MXN, NOK, SEK, RUB, RON, RUB, SEK, TRY.

Ze względu na istniejące regulacje prawne i umowy międzynarodowe lista państw, do których można przesyłać polecenie wypłaty poprzez Santander internet jest ograniczona.

Jak korzystać z koszyka przelewów?

Jeśli zlecasz wiele przelewów w krótkim czasie, koszyk przelewów może ułatwić Ci pracę. Koszyk jest inteligentnym schowkiem do przechowywania przygotowanych transakcji, zanim zdecydujesz się wysłać.

Możesz umieścić w koszyku różne przelewy, które chcesz przekazać do realizacji później, albo których dane chcesz jeszcze uzupełnić - w ten sposób łatwiej zaplanujesz i zorganizujesz swoją pracę z serwisem internetowym.

Możesz zebrać w koszyku przelewy, które chcesz przekazać do realizacji potwierdzając je tylko raz.

Dodanie przelewu do koszyka odbywa się w formularzu przelewu. Zamiast „Wyślij przelew”, kliknij wtedy „Wstaw do koszyka”.

Swój koszyk przelewów znajdziesz w menu bocznym, w zakładce „Przelewy”.

Czym są eWyciągi?

eWyciąg jest wygodniejszym odpowiednikiem papierowego wyciągu z konta. Jest generowany według harmonogramu ustalonego przy otwieraniu rachunku - zazwyczaj raz w miesiącu. Podsumowuje wszelkie operacje, jakie zostały wykonane na rachunku. Dla Twojej wygody eWyciag udostępniamy w kilku formach:

  • Wygodnej do oglądania strony WWW (format HTML).
  • Wygodnego do drukowania i przesyłania dokumentu (format PDF).
  • Wygodnej do przetwarzania i analizowania (format CSV).
  • Wiadomości w Poczcie w serwisie.

eWyciąg dla danego rachunku możesz znaleźć na „Pulpicie” lub w „Twoich produktach” pod przyciskiem „Więcej” obok interesującego Cię rachunku.

Jakie informacje znajdują się w Historii?

Czynności, jakie możesz wykonać w zakładce Historia:

Listę przelewów możesz filtrować według następujących kryteriów:

  • okres,
  • kwota transakcji,
  • typ transakcji (wydatek/wpływ),
  • data transakcji/księgowania,

Możesz również skorzystać z wyszukiwarki i wpisać np. fragment tytułu przelewu, nazwę odbiorcy lub numer jego rachunku..

W poszczególnych przelewach możesz:

  • Sprawdzić szczegóły.
  • Wybrać opcję „Ponów” i wysłać przelew ponownie (z możliwością wcześniejszej edycji danych) – o ile typ transakcji na to pozwala.
  • Dodać odbiorcę do Listy odbiorców.
  • Pobrać lub wydrukować potwierdzenie przelewu.
  • Zamówić papierowe potwierdzenie.
  • Przypisać transakcję do podkategorii tematycznej (np. codzienne wydatki).

Jak wypłacić pieniądze z bankomatu bez użycia plastikowej karty?

Dzięki aplikacji Santander mobile możesz wypłacić pieniądze z bankomatu bez użycia plastikowej karty. Wybierz „BLIK” na ekranie startowym aplikacji. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem BLIK, wyświetli się kod BLIK, który możesz wprowadzić w bankomacie. Transakcję potwierdzasz w aplikacji.

Do wypłaty bez karty możesz również wykorzystać wcześniej przygotowane czeki BLIK, które możesz utworzyć w Santander internet i Santander mobile. Czeki BLIk potwierdzisz nadanym przez siebie hasłem do czeków BLIK.

Lokalizację najbliższego bankomatu można sprawdzić na stronie www.santander.pl lub w aplikacji Santander mobile.

Jak doładować telefon?

Doładowanie telefonu w Santander internet:

  • W menu głównym wybierz „Przelewy”, a następnie w sekcji „Przelewy złotowe”, wybierz „Doładowanie telefonu”.
  • Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, wybierz, z którego chcesz dokonać doładowania.
  • Wybierz numer telefonu, który chcesz zasilić.
  • Jeśli numer telefonu jest przeniesiony do innego operatora, wybierz go z listy.
  • Jeśli chcesz, zapamiętaj numer na liście Odbiorców doładowań.
  • Wybierz kwotę doładowania.
  • Zapoznaj się z oświadczeniem i zaakceptuj je.
  • Kliknij „Potwierdź”.

Doładowanie telefonu w aplikacji Santander mobile:

  • W menu głównym wybierz „Doładowania”.
  • Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, wybierz, z którego chcesz dokonać doładowania.
  • Wybierz numer telefonu, który chcesz zasilić.
  • Jeśli numer telefonu jest przeniesiony do innego operatora, wybierz go z listy.
  • Wybierz kwotę doładowania. Dla ułatwienia podane są przykładowe kwoty doładowania. Domyślnie jest to 30 PLN.
  • Sprawdź czy podane dane są poprawne. Kliknij „Ok”.

Czym jest lista odbiorców?

Jeśli często wykonujesz przelewy do tych samych odbiorców, warto zachować ich dane na liście odbiorców. Dzięki temu unikniesz pomyłek i wielokrotnego wprowadzaniem tych samych danych. Jeśli dodasz odbiorcę do zaufanych, nie będziesz musiał potwierdzać przelewów wykonywanych na jego rachunek.

Czynności, które możesz zrobić na liście odbiorców

Listę odbiorców znajdziesz w Santander internet w zakładce „Przelewy” w sekcji „Odbiorcy i płatnicy”. Listę możesz filtrować oraz wyszukać na niej konkretnego odbiorcę. Możesz również zbiorczo kasować lub eksportować wybranych odbiorców.

Każdego z odbiorców możesz:

  • wstawić do nowego przelewu lub zlecenia stałego,
  • edytować,
  • usunąć,
  • dodać do zaufanych,
  • zobaczyć jego szczegółowe dane.

Dodatkowo możesz uzupełnić listę odbiorców importując ich z pliku.

Jak dodać odbiorcę do listy odbiorców?

Do listy odbiorców możesz dodawać odbiorców przelewów krajowych, zagranicznych przelewów walutowych oraz przelewów podatkowych. Dzięki temu w trakcie składania przelewu system automatycznie podpowie odbiorców właściwego rodzaju.

Dla odbiorców przelewów krajowych możesz zdecydować, czy przelewy będą potwierdzane smsKodem, tokenem lub Mobilnym podpisem. Pozostałe typu przelewów - walutowy i do ZUS - zawsze wymagają potwierdzenia.

Aby dodać odbiorcę, wykonaj kolejno kroki:

  • Zaloguj się do Santander internet, przejdź do zakładki „Przelewy” i w sekcji „Odbiorcy i płatnicy” wybierz „Lista odbiorców”. Następnie kliknij „Nowy”.
  • Określ typ odbiorcy. Po utworzeniu odbiorcy nie można zmienić jego typu. Kliknij „Akceptuj”.
  • Wprowadź dane odbiorcy. Kliknij „Akceptuj”.
    - Jeśli definiujesz odbiorcę przelewu krajowego, zdecyduj dodatkowo, czy przelewy będą wymagały potwierdzenia.
    - Jeśli definiujesz odbiorcę przelewu zagranicznego, zdecyduj dodatkowo o sposobie podziału kosztów zlecenia.
  • Sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne. Kliknij „Akceptuj”.
  • Jeśli rodzaj odbiorcy tego wymaga, zaakceptuj dodanie odbiorcy smsKodem, tokenem lub Mobilnym podpisem.

Możesz dodawać odbiorców do swojej listy również z poziomu formularza przelewu. Na kroku weryfikującym dane przelewu, możesz zaznaczyć opcję „Dodaj do listy odbiorców”. W ten sposób lista odbiorców zapełni się przy okazji codziennego używania serwisu.

Jak zaimportować dane do listy odbiorców?

Jeśli chcesz wygodnie dodać większa liczbę odbiorców przelewów (na przykład podczas przenoszenia danych z innego serwisu bankowości internetowej) możesz skorzystać z funkcji importu odbiorców.

Aby zaimportować odbiorców, wykonaj kolejno kroki:

  • Zaloguj się do Santander internet, przejdź do zakładki „Przelewy” i w sekcji „Odbiorcy i płatnicy” wybierz „Lista odbiorców”. Następnie kliknij „Importuj”.
  • Pobierz szablon do tworzenia zleceń. Ten sam szablon możesz wykorzystać do przygotowania wielu importów.
  • Otwórz szablon. Jeśli program zapyta o włączenie makr, kliknij przycisk „Włącz zawartość”.
  • Wypełnij szablon zgodnie z instrukcją. Kiedy skończysz kliknij przycisk „Eksportuj”, szablon zapyta, gdzie zapisać plik z przelewami. Wskaż odpowiedni folder. Plik domyślnie nazywa się przelewy.txt. Jednorazowo możesz zaimportować 20 odbiorców przelewów.
  • W tej samej zakładce, z której pobrałeś szablon, możesz go teraz załączyć w serwisie. Kliknij „Dalej”.
  • Sprawdź status zaimportowanych przelewów. Kliknij „Dalej”.
  • Jeśli któryś z importowanych odbiorców nie będzie w przyszłości wymagał potwierdzania składanych do niego przelewów smsKodem, tokenem lub Mobilnym podpisem, potwierdź import swoim narzędziem autoryzacji.

Czym jest lista płatników?

Jeśli wykonujesz przelewy do ZUS lub Urzędu Skarbowego, warto skorzystać z listy płatników. Dzięki temu zachowasz na niej pełne dane płatników (na przykład swoje lub członków rodziny, za których opłacasz składki) razem z numerami NIP i PESEL (albo REGON).

Listę płatników znajdziesz w Santander internet, w zakładce „Przelewy”, w sekcji „Odbiorcy i płatnicy”.

Jeśli lista jest pusta, możesz tylko dodać płatnika. Jeśli na liście są zdefiniowani płatnicy, możesz usunąć zbiorczo zaznaczonych płatników. Ponadto każdego płatnika na liście możesz zmodyfikować lub usunąć.

Jak zdefiniować nowego płatnika?

Jeśli wykonujesz przelewy do ZUS lub Urzędu Skarbowego, warto zdefiniować płatników.

Płatnik to osoba, która zobowiązana jest opłacać składkę ZUS lub w imieniu, której opłacany jest podatek. Jeśli opłacasz ze swojego rachunku składkę ZUS dla członka rodziny, który zadeklarował samodzielne opłacanie składek, to właśnie jego dane powinny być podane, jako dane płatnika.

Aby dodać płatnika, wykonaj kolejno kroki:

  • Zaloguj się do Santander internet, przejdź do zakładki „Przelewy” i w sekcji „Odbiorcy i płatnicy” wybierz „Lista płatników podatków”. Następnie kliknij „Dodaj płatnika”.
  • Wprowadź dane płatnika. Kliknij „Akceptuj”.
  • Sprawdź poprawność prowadzonych danych i kliknij „Akceptuj”.

Czym są zlecenia stałe?

Zlecenie stałe to zdefiniowany przelew określonych środków wykonywany z jednego z Twoich rachunków na podany rachunek bankowy w Polsce, który wysyłany jest cyklicznie. Każde zlecenie posiada wybraną przez Ciebie datę pierwszej realizacji. Możesz też podać datę, po której Twoje zlecenie wygaśnie.

Czynności, które możesz wykonać:

  • dodać nowe zlecenie stałe,
  • przefiltrować listę zleceń.

Dla każdego ze zleceń możesz:

  • zobaczyć historię jego wykonania,
  • sprawdzić szczegóły definicji zlecenia.

Dla zleceń złożonych przez internet możesz dodatkowo:

  • zmodyfikować treść zlecenia (poza rachunkiem źródłowym i docelowym),
  • usunąć zlecenie.

Na liście zleceń zobaczysz najbliższą datę wykonania zlecenia i datę wygaśnięcia.

Zlecenia stałe zakładane w oddziale ze względu na aspekty techniczne, można edytować lub usunąć wyłącznie w oddziale.

Zasady realizacji zleceń stałych

Musisz zabezpieczyć środki na realizację zleceń płatniczych na dzień przed realizacją przelewu. Bank nie odpowiada za niewykonanie zlecenia z powodu braku środków na rachunku.

W przypadku zleceń na rachunki w innym banku, jeżeli termin realizacji przelewu przypada na dzień wolny w bankowym systemie informatycznym, to przelew zostanie zrealizowany w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu lub dniach wolnych.

Zadeklarowana przez Ciebie data wykonania pierwszej płatności nie może być późniejsza niż 12 miesięcy od bieżącej daty.

Modyfikacja zlecenia stałego jest możliwa najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym termin kolejnej płatności w ramach tego zlecenia.

Opłata pobierana jest zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji.

Dyspozycja złożenia lub modyfikacji zlecenia stałego obniża bieżący limit transakcji w momencie złożenia dyspozycji.

Jak utworzyć zlecenie stałe?

  • Zaloguj się do Santander internet.
  • W zakładce „Przelewy” wybierz „Zlecenia stałe”, a następnie „Dodaj zlecenie”.
  • Jeśli masz kilka rachunków, wybierz, z którego ma być realizowane zlecenie.
  • Wybierz odbiorcę zdefiniowanego lub wpisz jego dane.
  • Podaj kwotę i tytuł przelewu w ramach zlecenia stałego.
  • Podaj, kiedy zlecenie ma się wykonać po raz pierwszy, jak często mają być wysyłane kolejne płatności oraz datę wygaśnięcia zlecenia. Nie wypełniaj pola daty wygaśnięcia zlecenia, jeśli zlecenie jest bezterminowe. Kliknij „Dalej”.
  • Sprawdź, czy dane są poprawne i kliknij „Akceptuj”.

Jak zamówić powiadomienia o zmianach na koncie?

Alerty24 to wygodne, automatyczne powiadomienia o zmianach na Twoich kontach i kartach kredytowych. Możesz je otrzymywać SMS-em oraz e-mailem.

Aby samodzielnie zamówić Alerty24 zaloguj się do Santander internet:

  • Wejdź w zakładkę „Ustawienia”.
  • Z bocznego menu ,w sekcji „Alerty24”, wybierz „Uruchom Alerty24”.
  • Zapoznaj się z pakietami (po kliknięciu na nazwę pakietu, rozwinie się okno ze szczegółowymi informacjami).
  • Zaznacz wybrany pakiet i kliknij „Dalej”, a następnie „Uruchom”.
  • Wybierz, na jaki numer telefonu chcesz dostawać Alerty24. Możesz dodatkowo podać adres e-mail. Aby potwierdzić podane numery telefonu (inne niż do otrzymywania smsKodów) oraz adresy e-mail musisz wprowadzić kody aktywacyjne, które od nas otrzymasz.

Jak wyłączyć Alerty24?

Aby wyłączyć Alerty24 udaj się do naszego oddziału lub zadzwoń na infolinię - 1 9999 (opłata za połączenie zgoda z taryfą danego operatora).

Jak sprawdzić opłaty za Alerty24?

Koszty, jakie ponosisz z tytułu alertów sprawdzisz po zalogowaniu do Santander internet w zakładce „Ustawienia”, w sekcji „Alerty24” < „Opłaty”.

Co zawiera zakładka „Karty”?

W zakładce „Karty” zobaczysz wszystkie posiadane przez Ciebie karty płatnicze - debetowe i kredytowe - prezentowane w oddzielnych sekcjach.

W przypadku kart kredytowych, widok będzie różnić się od tego z zakładki „Twoje produkty”. Tam karta kredytowa rozumiana jest jako rachunek, (który jest jeden) - tutaj, jako fizyczna, plastikowa karta. Wszystkie karty wydane do jednego rachunku karty kredytowej, będą widoczne tylko w zakładce „Karty”.

Czynności, które możesz wykonać w zakładce Karty:

  • aktywować kartę,
  • nadać lub zmienić PIN do karty,
  • spłacić zadłużenie karty,
  • obejrzeć historię karty (30 dni wstecz),
  • sprawdzić zablokowane na karcie środki (nierozliczone transakcje),
  • obejrzeć szczegółowe dane karty,
  • aktywować pasek magnetyczny,
  • zablokować lub zastrzec kartę.

Jak spłacić kartę kredytową

Aby spłacić zadłużenie na karcie kredytowej wykonaj następujące kroki:

  • W zakładce „Twoje produkty”, przy wybranej karcie kliknij opcję „Spłać”.
  • Wybierz rachunek, z którego chcesz dokonać spłaty karty kredytowej.
  • Wybierz rodzaj spłaty (kwota minimalna, całkowita lub dowolna).
  • Kliknij „Dalej”, a następnie „Wyślij przelew”.

Jak rozłożyć na raty zakupy z karty kredytowej?

Dzięki usłudze Ratio możesz rozłożyć na korzystne raty wybrane zakupy i przelewy z rachunku karty kredytowej. Ratio umożliwia rozłożenie jednej lub kilku transakcji o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 zł i nie większej niż 95% limitu na Twojej karcie kredytowej. Zadłużenie możesz rozłożyć od 3 do 72 miesięcznych rat. Usługę Ratio można uruchomić nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozliczenia transakcji.

Ratio możesz zamówić w Santander internet i mobile w zakładce „Oferta banku” > „Raty w karcie”.

Jak zamawiać produkty i usługi przez internet?

  • Zaloguj się do Santander internet lub Santander mobile.
  • W zakładce „Oferta banku” wybierz interesujący Cię produkt.
  • Jeśli produkt jest dostępny, wypełnij formularz.
  • Wniosek potwierdzisz swoim narzędziem autoryzacji (np. smsKodem).
  • Poinformujemy Cię o statusie realizacji wniosku.

Jak bezpiecznie korzystać z serwisu transakcyjnego?

Szczegółowy przewodnik dotyczący bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej i mobilnej znajdziesz na naszej stronie.

Pamiętaj:

  • Bank nigdy nie będzie pytał Cię w mailach o Twoje dane do logowania (NIK, PIN, smsKod, odpowiedź tokena), ani o potwierdzenie twoich danych osobowych.
  • Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy zależy w równym stopniu od banku i od Ciebie. My robimy wszystko, co w naszej mocy, aby dostarczyć jak najbezpieczniejszy serwis. Ty powinieneś chronić swój komputer i przeglądarkę internetową przed zagrożeniami:
    - Zawsze kieruj się rozsądkiem i zasadą ograniczonego zaufania.
    - Aktualizuj przeglądarkę internetową i system operacyjny.
    - Zadbaj o aktualny program antywirusowy/antyspyware.
    - Chroń swoje dane i urządzenia autoryzacyjne przed niepowołanym dostępem - PIN, NIK, token i telefon komórkowy, hasła systemowe.
  • Unikanie niebezpiecznych sytuacji jest bardzo ważne! Jeśli chcesz zalogować się do serwisu lub aplikacji, zachowaj szczególną ostrożność, jeśli komputer, z którego się logujesz:
    - Jest dostępny publicznie (kawiarenka internetowa, biblioteka),
    - Nie jest pod Twoją pełną kontrolą (nie możesz zmieniać ustawień bezpieczeństwa, nie wiesz jak łączy się z internetem),
    - Nie wiesz, kto go wcześniej używał albo używasz cudzego konta w systemie.

Jak zainstalować aplikację Santander mobile?

Aplikacja jest bezpłatna, a sama instalacja aplikacji jest bardzo łatwa:

  • Pobierz aplikację z jednego ze sklepów:

    Google Play Appstore

Dlaczego warto zarejestrować telefon/tablet, gdy używam aplikacji?

Aby korzystać z dodatkowych funkcjonalności Santander mobile: przelew na rachunek obcy, przelew na komórkę, wypłata z bankomatu bez użycia karty, ustawienie PIN mobile, zakupy mobilne konieczna jest dodanie smartfona do zaufanych.

Dodanie urządzenia do zaufanych możliwe jest bezpośrednio z poziomu samej aplikacji.

W Santander mobile przejdź do zakładki Ustawienia » Rejestracja.

  • Pojawią się dane urządzenia, kliknij » Rejestruj
  • Wpisz otrzymany smsKod i potwierdź.
  • Wciśnij przycisk HOME (na dowolnym urządzeniu z androidem czy iOS ) tak, aby pozostawić aplikację działającą w tle).
  • Wejdź w wiadomości, gdyż otrzymałeś smsa z banku.
  • Skopiuj smsKod, wróć do aplikacji (przytrzymaj przycisk HOME i wybierz Santander mobile z ostatnio używanych).
  • W polu tekstowym, po pojawieniu się opcji wprowadź smsKod i zatwierdź przyciskiem OK

Jak się logować do Santander mobile?

Do logowania podajesz swój identyfikator, tzw. NIK oraz hasło PIN. Numer Identyfikacji Klienta (NIK) jest to niepowtarzalny numer, który wraz z hasłem PIN służy Twojej identyfikacji. Pamiętaj, aby numeru NIK nie udostępniać innym osobom, za wyjątkiem uprawnionych pracowników Santander Bank Polska S.A. Numer NIK zawsze znajdziesz na umowie "Usług Santander online dla klientów indywidualnych".

  • W polu do logowania wpisz Identyfikator Klienta (tzw. NIK, który znajdziesz w swojej Umowie usług Santander online dla klientów indywidualnych)
  • Wpisz hasło – w zależności od tego jakie posiadasz: hasło bez maski lub hasło maskowane (wpisujesz losowo wybrane przez system znaki z hasła PIN). Zaloguj się.
  • Jeśli posiadasz token lub korzystasz z usługi smsKod, możesz logować się z użyciem dodatkowego zabezpieczenia. Korzystając z tej opcji na ostatnim (dodatkowym) etapie logowania zostaniesz poproszony o wpisanie smsKodu lub kodu z wyświetlacza tokena.

Jak ustawić PIN mobile?

Dzięki opcji PIN-mobile możesz łatwiej i szybciej logować się do aplikacji za pomocą min. 4-cyfrowego PINu mobile. W Santander mobile przejdź do zakładki Ustawienia » Sposób logowania

  • Zaznacz opcję „PIN mobile w aplikacji Santander mobile” i zatwierdź
  • W celu weryfikacji podaj hasło do Santander internet, nowy PIN mobile, ponownie PIN mobile i zatwierdź.

Jeżeli urządzenie jest zaufane dla danego numeru NIK, zostanie on zapamiętany przez aplikację – nie będziesz go musiał ponownie wprowadzać.

Gdy będziesz logował się PIN-em mobile, zawsze będzie możliwość logowania się standardowym hasłem PIN, jakim logujesz się do Santander internet.

Uwaga!! Jeżeli dany numer NIK nie jest zaufany na urządzeniu mobilnym, logowanie do aplikacji Santander mobile będzie możliwe tylko i wyłącznie za pomocą hasła PIN do Santander Internet.

Jak zmienić hasło?

Jeżeli chcesz samodzielnie zmienić hasło do logowania na nowe, musisz pamiętać hasło dotychczasowe.

W Santander mobile przejdź do zakładki Ustawienia->Zmiana hasła. Jeśli korzystasz z bankowości mobilnej Santander w przeglądarce możesz zmienić tylko hasło PIN. Twoje hasło musi mieć od 8 do 20 znaków, zawierać, co najmniej jedną cyfrę oraz małą i dużą literę.

Hasło nie może składać się z samych liter lub samych cyfr, mieć trzech identycznych znaków obok siebie, być identyczne z poprzednim, zawierać numeru NIK, NIK pisanego wspak lub części NIK.

W przypadku korzystania z aplikacji możesz zmienić także PIN mobile. W celu zmiany podaj hasło do Santander internet, nowy PIN mobile, ponownie PIN mobile i zatwierdź. PIN mobile może mieć od 4 do 8 cyfr, nie możesz użyć trzech takich samych cyfr obok siebie, ośmiu kolejnych cyfr lub NIK.

Gdzie znajdę historię transakcji?

Dzięki opcji Portfel masz dostęp do historii transakcji. Widoczne są zarówno obciążenia, jak i uznania rachunków.

Zaloguj się do Santander mobile:

  • Przy wybranym rachunku wybierz opcję "Historia"
  • Jeżeli chcesz zobaczyć szczegóły operacji, wybierz odpowiednią transakcję.
  • Historia rachunku przedstawia wszystkie operacje dokonane na rachunku.

W odróżnieniu od Złożonych dyspozycji historia rachunku dotyczy tylko jednego rachunku, ale uwzględnia wszystkie operacje na nim wykonane - zarówno te złożone w Santander online, jak i te złożone w oddziale czy wykonane kartą płatniczą oraz wszystkie operacje przychodzące i systemowe (na przykład płatności odsetek).

Jak zlecić przelew na rachunek dowolny?

Jeżeli chcesz realizować przelew na dowolne rachunki, wybierz aplikację a nie bankowość mobilna Santander w przeglądarce. Wykonanie przelewu na rachunek dowolny w aplikacji Santander mobile, jest możliwe poprzez zarejestrowanie urządzenia mobilnego (patrz „Rejestracja urządzenia”), na którym zainstalowana jest aplikacja. Rejestracja jest czynnością jednorazową i po jej dokonaniu możliwe będzie wykonywanie przelewów na dowolne rachunki.

W Santander mobile przejdź do zakładki Przelewy i płatności » Na rachunek dowolny

  • Wypełnij wymagane informacje do przelewu oraz wybierz rachunek, z którego zostaną przelane środki.
  • Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij „Wykonaj”.
  • Jeżeli wszystkie dane są poprawne, potwierdzić wykonanie transakcji klikając Ok.

Jak wygenerować kod QR ze swoim numerem rachunku?

Jeżeli chcesz udostępnić komuś swoje dane do przelewu, możesz zrobić to w szybki i łatwy sposób za pomocą kodu QR.

Zaloguj się do Santander mobile:

  • Przy wybranym rachunku wybierz opcję "Kod QR rachunku".
  • Zostanie wygenerowany kod QR z Twoim indywidualnym rachunkiem.
  • Kod możesz zapisać lub wysłać jako załącznik.

Jak płacić rachunki wykorzystując opcję „Skanuj i płać’?

Kod QR jest dwuwymiarowym kwadratowym kodem kreskowym, który wygląda jak przykładowa grafika przedstawiona poniżej.

QR code

Może on zawierać szczegóły płatności niezbędne do realizacji przelewu, jeżeli jest umieszczony na fakturze, innych dokumentach lub w aplikacjach Santander mobile. Należy pamiętać o sprawdzeniu poprawności danych na ekranie przed realizacją transakcji.

W Santander mobile wybierz opcję Przelewy » Skanuj i płać

  • Nakieruj obraz kamery na kod QR, który chcesz zeskanować. Dane z faktury zostaną zaciągnięte automatycznie do formularza przelewu.
  • Wybierz rachunek, z którego przekażesz środki.
  • Wprowadź przekazywaną kwotę, jeśli nie została ona zdefiniowana w kodzie QR.
  • Sprawdź, czy wprowadzone wcześniej dane są prawidłowe i potwierdź realizację dyspozycji.

Jak doładować telefon GSM?

  • Wybierz „Doładowania”.
  • Wybierz telefon, który chcesz doładować.
  • Wpisz wymagane dane – rachunek, z którego chcesz doładować telefon oraz kwotę.
  • Wybierz „Wykonaj”
  • Zobacz, czy dane się zgadzają i wybierz „Potwierdź”.
  • Zostaniesz poinformowany, że transakcja została przyjęta do realizacji.

Jak wykonać przelew na komórkę?

Jeśli nie znasz konta odbiorcy przelewu, możesz wysłać przelew na jego numer telefonu

Aby wykonać przelew na komórkę:

  • Wybierz w Przelewy i płatności „Na komórkę”.
  • Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu lub wybierz numer zapisany w kontaktach poprzez naciśnięcie "plusa" lub ikony dwóch osób (w zależności od systemu posiadanego na komórce).
  • Wprowadź kwotę oraz tytuł przelewu.
  • Potwierdź przelew naciskając "OK".

Jeśli odbiorca jest klientem Santander Bank Polska S.A., otrzyma przelew na swój rachunek. Jeśli nim nie jest, to utworzony zostanie rachunek prepaid, a osoba ta zostanie poinformowana wiadomością SMS, w jaki sposób może uzyskać dostęp do przelanych środków.

Jak wypłacić pieniądze z bankomatu bez użycia plastikowej karty?

Wypłata z bankomatu bez karty to usługa, która pozwala na wypłacenie gotówki przy pomocy telefonu komórkowego. Już nie musisz nosić ze sobą karty. Aby skorzystać z opcji wypłaty z bankomatu, zaloguj się do Santander internet.

  • W zakładce "Przelewy i płatności" wybierz opcję "Wypłata z bankomatu"
  • Wpisz kwotę przelewu.
  • Potwierdź transakcję.
  • Otrzymasz sms z kodem, który należy wprowadzić w bankomacie.
  • W bankomacie Santander Bank Polska S.A. wybierz funkcje "Wypłata przelewy SMS"
  • Wprowadź numer telefonu, na który otrzymałeś sms z kodem.
  • Wpisz otrzymany kod z sms.
  • Wpisz ostatnie 4 cyfry nr rachunku, z którego dokonywana była transakcja.
  • Wpisz kwotę transakcji.
  • Wypłać środki.

Lokalizację najbliższego bankomatu można sprawdzić na stronie banku http://www.santander.pl/ lub w aplikacji Santander mobile.

Wypłata z bankomatu to usługa, która pozwala na wypłacenie gotówki przy pomocy telefonu komórkowego. Już nie musisz nosić ze sobą karty.

Zaloguj się do Santander mobile z menu aplikacji, wybierz „Wypłata z bankomatu”.

  • Podaj kwotę, którą chcesz wypłacić z bankomatu i naciśnij "Wykonaj"
  • Potwierdź kwotę wypłaty oraz numer rachunku.
  • Otrzymasz informację o potwierdzeniu transakcji.
  • Po potwierdzeniu transakcji prześlemy Ci wiadomość SMS z kodem. W bankomacie Santander Bank Polska S.A. wybierz opcję „Wypłata bez karty” i postępuj zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie. Zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu, kodu weryfikacyjnego oraz 4 ostatnie cyfry Twojego konta.

Jak opłacić parking w Zakupach Mobilnych?

Jeszcze nigdy płacenie za parkowanie nie było ta proste. Nie potrzebujesz gotówki oraz parkometru. Wystarczy komórka, aby zapłacić za parking.

W aplikacji Santander mobile wybierz Zakupy mobilne » Parkingi

  • Wybierz miasto
  • Zaznacz opcję parkowania na czas lub za daną kwotę.
  • Przy wyborze opcji parkuj na czas: Wpisz numer rejestracyjny pojazdu wybierz strefę Parkowania i czas parkowania oraz Potwierdź.
  • Przy wyborze opcji parkuj za kwotę: Wpisz numer rejestracyjny pojazdu wybierz strefę Parkowania podaj kwotę i wciśnij przycisk Potwierdź
  • Wciśnij przycisk „Zapłać”.
  • Zatwierdź zakup.

Jak dokonać zakupu biletów komunikacji miejskiej?

W aplikacji Santander mobile wybierz Zakupy mobilne » Komunikacja miejska

  • Wybierz "Kup bilet"
  • Jeśli posiadasz już konto Skycash - wybierz „Mam konto”. Możesz również szybko założyć nowe konto wybierając „Zarejestruj”. Wybierając opcję „Odłóż na później” możesz przejrzeć dostępne bilety, jednak nie możesz ich kupić.
  • Kupując bilet po raz pierwszy podaj hasło do bankowości elektronicznej.
  • Wybierz miasto.
  • Wybierz kategorię biletów.
  • Wybierz bilet, który chcesz kupić.
  • Podaj liczbę biletów.
  • Wybierz "Zapłać" w podsumowaniu.
  • Potwierdź Przelew24 wybierając "OK".
  • Otrzymasz informacje o zakupie biletu.