Indywidualny termin oszczędzania
(24 miesiące dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych)Dowolny sposób przekazywania odsetek i kapitału po upływie terminu lokaty
Możliwość aktywnego zarządzania finansami i osiągania większych korzyści niż w przypadku standardowej oferty lokat
Pieniądze nie lubią bezczynności
Klientom Santander Select oferujemy możliwość ulokowania środków na bezpiecznych
negocjowanych lokatach terminowych, których warunki uzgadniamy indywidualnie
Kiedy warto?
- Gdy chcesz indywidualnie ustalić termin oszczędzania (do 24 miesięcy dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych).
- Gdy chcesz indywidualnie ustalić wysokość oprocentowania – możesz negocjować stopę procentową w zależności od kwoty, jaką chcesz ulokować na lokacie.
- Gdy chcesz w najbardziej dogodny sposób dla Ciebie przekazać odsetki i kapitał po upływie terminu lokaty.
Dodatkowe informacje
- Lokata zakładana jest dla kwot od: 100 000 PLN, 30 000 USD, 30 000 EUR, 15 000 GBP, 45 000 CHF.
- Lokata jest oprocentowana według stałej stopy procentowej (w skali roku), obowiązującej przez cały okres trwania lokaty, a wysokość oprocentowania zależy m.in. od terminu i kwoty lokaty.
Otwórz lokatę, jak Ci wygodnie
Przez Linię Select usługi bankowości telefonicznej lub w oddziale – jak chcesz
Zadzwoń do nas
Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00 – potwierdź swoją tożsamość numerem PIN lub biometrią. Lokatę negocjowaną możesz otworzyć przez telefon, jeśli masz podpisaną Umowę usług bankowości telefonicznej Select.
Ustal warunki oferty
Zapytaj naszego doradcę o szczegóły ofert, a następnie podaj mu dane do przygotowania umowy.
Podpisz umowę
Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie Lokatę negocjowaną. Umowę wyślemy na Twój email.
Proste zasady, przejrzyste opłaty
Wypłata gotówki w oddziale | 0 zł |
Przelew na rachunek w Santander Bank Polska lub w innym banku | 0 zł |
Noty prawne
Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Stan na 01.06.2019 r.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto Select to rachunki płatnicze.
- Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługi bankowości elektronicznej.
- Przelew to polecenie przelewu.