Wygoda
Zarządzasz finansami firmy za pośrednictwem Twojej bankowości internetowej i mobilnej
Personalizacja
Dostosujemy system do potrzeb Twojej firmy
Intuicyjność
Łatwo i wygodnie znajdziesz funkcje, z których korzystasz na co dzień
Bezpieczeństwo
Stosujemy się do standardów bezpieczeństwa, które chronią finanse Twojej firmy
Poznaj funkcje iBiznes24
Nowoczesna, intuicyjna bankowość internetowa, która wspiera Twój biznes
iBiznes24 mobile - finanse firmowe zawsze pod ręką
Aplikacja mobilna pozwala szybko i wygodnie zarządzać finansami firmy z dowolnego miejsca i o każdej porze, bez konieczności korzystania z komputera.
Szybka autoryzacja i sprawdzenie przebiegu transakcji.
Dostęp do informacji o saldach i historii rachunków.
Nadanie i zmiana PIN, blokada lub zastrzeżenie kart płatniczych.
Sprawdzanie kursów walut i ich wymiana w module e‑FX.
Mobilny podpis w iBiznes24
Mobilny podpis to narzędzie autoryzacji umożliwiające szybką i bezpieczną autoryzację transakcji wprowadzanych w iBiznes24 internet. Zlecenia potwierdzane dotychczas za pomocą smsKodu lub tokena, można wygodnie potwierdzać wykorzystując Mobilny podpis dostępny w aplikacji mobilnej iBiznes24 na urządzeniu mobilnym.
Jak aktywować usługę?
- Aby korzystać z Mobilnego podpisu trzeba mieć zainstalowaną na zaufanym urządzeniu mobilnym aplikację iBiznes24 mobile.
- Po uruchomieniu aplikacji należy aktywować Mobilny podpis, wybierając kafel Mobilny Podpis i nadać PIN.
- Następnie w ustawieniach bankowości elektronicznej iBiznes24 internet, w zakładce Narzędzia autoryzacji należy wybrać opcję Aktywuj dla danego telefonu i potwierdzić aktywację używanym dotychczas narzędziem autoryzacji (np. smsKodem).
- Po aktywacji Mobilny podpis zostanie ustawiony jako domyślne narzędzie autoryzacji.
Jak autoryzować transakcję?
- W zakładce Transakcje w iBiznes24 internet, należy wybrać transakcje, które chcemy autoryzować i kliknąć Zaakceptuj.
- Na ekranie urządzenia wyświetli się powiadomienie PUSH z informacją o transakcji oczekującej na akceptację.
- Po kliknięciu w powiadomienie należy wprowadzić wcześniej nadany PIN do Mobilnego podpisu.
- Jeśli proces przebiegnie poprawnie na ekranie wyświetli się komunikat o pomyślnie zaakceptowanej transakcji. Kod wygenerowany na urządzeniu mobilnym będzie aktywny przez 3 minuty.
iBiznes24 Connect
- Narzędzie iBiznes24 Connect pozwala na bezpośrednią wymianę danych pomiędzy systemem finansowo-księgowym, a bankiem.
- Wymiana komunikatów odbywa się w formacie XML zgodnym ze standardem ISO20022 poprzez bezpieczne, szyfrowane łącze.
- Usługa umożliwia pobieranie informacji o rachunku tj. saldo, historia i wyciągi oraz składanie zleceń krajowych i zagranicznych.
eWnioski
Wygodne i szybkie składanie zleceń za pośrednictwem bankowości elektronicznej iBiznes24.
W systemie iBiznes24 dostępne są trzy typy wniosków:
wnioski transakcyjne
wnioski obsługowe
wnioski specjalne
Bezpieczeństwo i wymagania systemowe
Dowiedz się jak korzystać bezpiecznie z bankowości przez komputer i telefon
Bezpieczeństwo
Dokładamy wszelkich starań, aby chronić finanse Państwa firmy zgodnie z najnowszymi standardami. Santander Bank Polska monitoruje systemy, posiada ściśle określoną politykę bezpieczeństwa i jest regularnie audytowany.
Bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej zależy od poziomu świadomości użytkowników systemu, a także ochrony komputera.
Dbając o ochronę danych i transakcji firmy rekomendujemy stosowanie się do zasad i dobrych praktyk z zakresu bezpieczeństwa bankowości elektronicznej.
Wymagania techniczne
Do prawidłowej pracy z usługą iBiznes24 rekomendowany jest komputer z systemem operacyjnym Windows 10, dostępem do sieci Internet, na którym jest zainstalowana przeglądarka internetowa: Chrome, Firefox lub Microsoft Edge. Dodatkowo zalecany jest działający program antywirusowy.
Zalecane jest korzystanie ze sprzętu o minimalnych parametrach:
- Procesor: 2 core 2 GHz 64bit,
- Pamięć: 4GB RAM, OS: Windows 10 64bit,
- Grafika: 1980x1080 (FullHD) 32 bit.
Pierwsze kroki w bankowości internetowej iBiznes24
Pierwsze logowanie
Przelewy
Wyciągi
Szybka pomoc w obsłudze iBiznes24
Napotkałeś problem podczas pracy w bankowości elektronicznej? Skorzystaj z pomocy Doradców iBiznes24.
Wybierz formę kontaktu, która najbardziej Ci odpowiada.