Zmieniamy się dla Ciebie Nowe rozwiązania, większa wygoda i łatwość korzystania z usług

30 września 2024 roku uruchomiliśmy nową platformę do obsługi maklerskiej. Zyskaj dostęp do dodatkowych usług i ciesz się odświeżonym wyglądem naszego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Wszystko po to, aby inwestowanie było dla Ciebie jeszcze przyjemniejsze i bardziej intuicyjne.

Sprawdź jak działa nowy system
Podstawowe informacje
Dostęp do rachunku
Ogólne zmiany w obsłudze
Saldo rachunku pieniężnego Zmieniliśmy sposób jego prezentacji
więcej
Zlecenia z przyszłą datą realizacji Sprawdź dlaczego zniknęło Twoje zlecenie z datą realizacji po 27 września 2024 roku
więcej
Nie będziemy ponawiać zleceń, które zostaną wyeliminowane z systemu giełdowego
więcej
POD - nowa opcja podtrzymywania zlecenia Sprawdź, kiedy z niej skorzystać, żeby zlecenie nie zostało odrzucone
więcej
Zmodyfikowaliśmy obsługę zleceń Intraday Sprawdź najważniejsze zmiany
więcej
Wprowadziliśmy zmiany dotyczące depozytów w portfelu instrumentów pochodnych
więcej
POD - nowa opcja podtrzymywania zlecenia Sprawdź, kiedy z niej skorzystać, żeby zlecenie nie zostało odrzucone
więcej
Zmodyfikujemy obsługę zleceń Intraday Sprawdź najważniejsze zmiany.
więcej
Saldo rachunku pieniężnego Zmienimy sposób jego prezentacji
więcej
Zlecenia z przyszłą datą realizacji Sprawdź, co musisz zrobić, jeśli masz zlecenie z datą realizacji po 29 września 2024 roku
więcej
Nie będziemy ponawiać zleceń, które zostaną wyeliminowane z systemu giełdowego
więcej
Wprowadzimy zmiany dotyczące depozytów w portfelu instrumentów pochodnych
więcej
Filmy instruktażowe
Logowanie do serwisu Inwestor online
Aplikacja mobilna
Złożenie zlecenia – rynek polski
Więcej filmów instruktażowych
Zwiększ efektywność Twoich inwestycji
dzięki nowoczesnym narzędziom inwestycyjnym
Rachunek IKZE Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
więcej
Wykresy TradingView dla każdego
więcej
Zautomatyzowany proces składania zleceń w ramach usług doradztwa inwestycyjnego
więcej
Obniżone procentowe stawki prowizji od zleceń na rynkach zagranicznych
więcej
Zlecenia specjalne zlecenia DISO oraz OCA dla wszystkich kategorii instrumentów finansowych
więcej
Niższe podatki od akcji i obligacji amerykańskich
więcej
Odkryj nowe możliwości na rynkach zagranicznych i niższe stawki prowizji
0,29 % prowizji od zleceń złożonych przez Internet lub w aplikacji mobilnej
Opłata minimalna 5 EUR/USD/GBP/CHF lub 25 PLN na najpopularniejszych rynkach od zleceń złożonych przez Internet lub w aplikacji mobilnej
Obniżyliśmy opłatę i uprościliśmy zasady dotyczące opłat za przechowywanie papierów wartościowych
więcej
Dodatkowa opłata skarbowa lub podatek od transakcji na niektórych rynkach zagranicznych
więcej
Niższe podatki od akcji i obligacji amerykańskich dla osób fizycznych
więcej
Musisz być polskim rezydentem podatkowym, aby inwestować na rynkach zagranicznych
więcej
Zmienimy zasady przewalutowania – możliwość realizacji całego zlecenia tylko w jednej walucie
więcej
Otwórz rachunek maklerski
Bądź EKO!

Wysyłamy do Ciebie różne typy wiadomości, m.in. potwierdzenia wykonania zlecenia, kwartalne zestawienia aktywów czy zmiany w regulacjach. Otrzymuj je w formie elektronicznej, aby pomóc dbać o naszą planetę.

Formę elektroniczną możesz wybrać w nowym serwisie Inwestor online oraz aplikacji Inwestor mobile 2.0, w zakładce Informacje o rachunku – Zgody i dane kontaktowe.

Więcej dowiesz się na www.santander.pl/inwestor/komunikacja-elektroniczna

Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest adres nowego serwisu?
Adres naszego serwisu się nie zmienia: www.inwestoronline.pl Możesz też przejść do strony logowania korzystając z przycisku Zaloguj się w prawym górnym rogu tej strony
Nie pamiętam hasła - jak mogę się zalogować do serwisu Inwestor online?
Potrzebujesz swój numer PESEL, aktualny numer telefonu oraz dostęp do skrzynki mejlowej wskazanej do kontaktu z nami. Na stronie logowania do serwisu dostępna jest opcja Zresetuj swoje hasło - wybierz ją i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie. Możesz też obejrzeć film dotyczący logowania, który zamieściliśmy w sekcji “filmy instruktażowe”.
Do tej pory nie korzystałam z Inwestora online – jak mogę się zalogować?
Jeśli nie nadaliśmy Ci nigdy dostępu do Inwestora online, skontaktuj się z naszymi doradcami: +48 61 856 44 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Korzystam głównie z aplikacji mobilnej – czy ona nadal działa?
Obecna wersja aplikacji Inwestor mobile przestała działać 27.09.2024 r. Aby nadal inwestować mobilnie, pobierz z App Store lub Google Play aplikację Inwestor mobile 2.0. Przy pierwszym logowaniu skorzystaj ze standardowego loginu i hasła, a potem ustaw swój indywidualny PIN mobile.
Jak mogę zrobić przelew?
Przelew możesz zrobić na swój zdefiniowany wcześniej (najczęściej podczas zawierania umowy maklerskiej) rachunek bankowy lub swój inny rachunek maklerski. Po zalogowaniu do Inwestora online wybierz zakładkę „Mój portfel” i na górze strony kliknij „Przelew”. Natomiast w aplikacji Inwestor mobile kliknij trzy kropki w prawym dolnym rogu i wybierz opcję “Przelewy”.

Listę swoich zdefiniowanych rachunków sprawdzisz w Inwestorze online w menu po prawej stronie, wybierz opcję „Informacje o rachunku”, a następnie zakładkę „Rachunki bankowe”.
Czy muszę podpisać dodatkową umowę żeby inwestować na rynkach zagranicznych?
Jeśli masz już rachunek maklerski, to nowa umowa nie jest potrzebna. Aby inwestować na rynkach zagranicznych złóż dyspozycję rozszerzającą umowę maklerską o dostęp do rynków zagranicznych. Możesz to zrobić w Inwestorze online, rozwiń menu po prawej stronie, wybierz opcję „Dyspozycje”, kliknij „Złóż nową dyspozycję”, a następnie wybierz kategorię „Umowy”, w sekcji „Wybierz nazwę” znajdziesz odpowiednią dyspozycję.
Czy muszę podpisać dodatkową umowę żeby inwestować w ramach IKE lub IKZE?
Jeśli masz już rachunek maklerski, to nowa umowa nie jest potrzebna. Aby inwestować z myślą o emeryturze, złóż dyspozycję rozszerzającą umowę maklerską o świadczenie usług w ramach IKE lub IKZE. Możesz też aktywować obie te usługi. Dyspozycje możesz złożyć w Inwestorze online, rozwiń menu po prawej stronie, wybierz opcję „Dyspozycje”, kliknij „Złóż nową dyspozycję”, a następnie wybierz kategorię „Umowy”, w sekcji „Wybierz nazwę” znajdziesz obie dyspozycje.
Jak mogę zamknąć rachunek?
Rachunek maklerski możesz zamknąć składając odpowiednią dyspozycję: w serwisie Inwestor online, telefonicznie lub w placówce banku z dostępem do usług maklerskich. Jeśli to Twój jedyny rachunek, to pamiętaj również o złożeniu dyspozycji wypowiedzenia umowy maklerskiej.
Jak zmienić adres korespondencyjny lub zamieszkania?
Adres możesz zmienić w dowolnej placówce Santander Bank Polska – ich listę znajdziesz na https://www.santander.pl/przydatne-informacje/placowki-i-bankomaty. A jeśli masz dostęp do bankowości internetowej (serwis Santander internet), to adres korespondencyjny zmienisz w zakładce Ustawienia, natomiast adres zamieszkania – w trakcie rozmowy z Doradcą online.
Dokumenty do pobrania
Regulamin świadczenia usług maklerskich przez Santander Biuro Maklerskie obowiązujący od 29.09.2024 r.
Taryfa opłat i prowizji Santander Biuro Maklerskie obowiązująca od 29.09.2024 r.
Informacje wstępne dla klientów detalicznych Santander Biuro Maklerskie obowiązujące od 29.09.2024 r.
Wykaz najistotniejszych zmian w Regulaminie świadczenia usług maklerskich przez Santander Biuro Maklerskie
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji Santander Biuro Maklerskie
Wykaz najistotniejszych zmian w dokumencie - Informacje wstępne dla klientów detalicznych Santander Biuro Maklerskie
Zarządzenie Członka Zarządu Banku nr 286/2024 z dnia 2 września 2024 roku w sprawie określenia warunków świadczenia usług w zakresie zleceń specjalnych przez Santander Biuro Maklerskie
Zarządzenie Członka Zarządu Banku nr 284/2024 z dnia 24 maja 2024 roku w sprawie określenia zasad przekazywania Klientom informacji w formacie elektronicznym przez Santander Biuro Maklerskie
Kontakt
Placówki z dostępem do usług maklerskich Znajdź nas
+48 61 856 44 44
801 36 46 36

8:00 - 19:00 w dni robocze
Zadzwoń
E-mail
bm.inwestor@santander.pl
Napisz do nas
(koszt połączenia wg taryfy operatora)